Benedict Verbrugge

Gewoon degelijk

Reactie Quooker Belgium:

Beste Benedict, ontzettend bedankt voor uw mooie review! Met betrekking tot de info over made blue, op volgende pagina kan u alles terugvinden over onze samenwerking:... Beste Benedict, ontzettend bedankt voor uw mooie review! Met betrekking tot de info over made blue, op volgende pagina kan u alles terugvinden over onze samenwerking: https://www.quooker.be/nlbe/liter-voor-een-liter

van roosendael emiel

Ik heb een nieuwe quooker kraan maar ik kan aleenmaar warm en koud water pakken ze hebben bij mij die fles met bruis neit mee geplaats en dat vind ik jammer mijn aders is rietlei 66d bus 1 ik hoop... Ik heb een nieuwe quooker kraan maar ik kan aleenmaar warm en koud water pakken ze hebben bij mij die fles met bruis neit mee geplaats en dat vind ik jammer mijn aders is rietlei 66d bus 1 ik hoop
dat het raap in order komt dank u wel

Reactie Quooker Belgium:

Beste Emiel, vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik neem even per mail contact met u op, om uit te zoeken waar het is misgelopen en te bekijken wat we voor u kunnen doen. Met... Beste Emiel, vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Ik neem even per mail contact met u op, om uit te zoeken waar het is misgelopen en te bekijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groeten, het Quooker team.

Els De Beul

Het gebruiksgemak is een groot pluspunt. Onmiddellijk warm water. Wanneer je graag intens bruisend water wenst is deze onvoldoende.

Ed Calis

Snel warm en heet water besparing in zowel energie als water

Rien Meeder

Heel handig en veilig in gebruik. Spaart water en gas

Magdalena Rucka

The quooker firs broke down after a year pf using - thermos got warm, needed to be replaced (had to do it ourselves, as service wasn’t available due to corona)… after three years (no more... The quooker firs broke down after a year pf using - thermos got warm, needed to be replaced (had to do it ourselves, as service wasn’t available due to corona)… after three years (no more guarantee, helaas pindakaas)-the connection between the thermos and tap got broken. Now, less than 4 years in use, it again it stopped working… not a cheap toy, and not reliable at all!

Pieter

Ik kocht de quooker vooral voor de spuitwaterfunctie. Met gezin van 5 zou dit een toestel moeten zijn die ons dagdagelijks leven makkelijker maakt en staat het mooier in de leuke dan een “Soda... Ik kocht de quooker vooral voor de spuitwaterfunctie. Met gezin van 5 zou dit een toestel moeten zijn die ons dagdagelijks leven makkelijker maakt en staat het mooier in de leuke dan een “Soda Stream” Helaas is het spuitwater niet ok, zeker niet als je het vergelijkt met andere systemen op de markt. Het proeft als spuitwater die al een dag in een glas heeft gestaan waardoor er te weinig “spuit” in het water zit. Misschien zit er een fout in het systeem, maar we krijgen enkel als antwoord: “onze andere klanten zijn tevreden….” Terug overschakelen naar een “Soda Stream” is helaas de enige optie.

Jean

Ik bespaar zowel water als gas met deze installatie, een echte aanrader.