Service
Levering
Info over verloop bestelling

M. van der Meer

Leveren goede kwaliteit en snelle levering

Top

Tip

Linda De Leenheer

Goede uitleg

Nihil

Mevr Marja

Snel en keurige levering

Uitstekend!

Heldere informatie over producten. Ook aandachtspunten worden benoemd. Kennelijk papegaait deze webshop de fabrikant niet alleen na, maar neemt ook bevindingen van kopers mee in de omschrijving.... Heldere informatie over producten. Ook aandachtspunten worden benoemd. Kennelijk papegaait deze webshop de fabrikant niet alleen na, maar neemt ook bevindingen van kopers mee in de omschrijving. Zonder reviews te lezen haalde ik een goed product in huis voor een aantrekkelijke prijs. Website blinkt tevens uit in gebruiksgemak en is snel.

Zie hierboven de sterke punten. Ik heb geen verbeterpunten. Prima zo! Voorbeeldig.

E Admiraal

Correcte levering

Alles ok

Sabrina Maes

Uitzonderlijk snelle service!

Zeer snelle service ondanks dat er bij stond dat wegens drukte de levering langer kon duren. Ik heb het de volgende dag al thuis ontvangen 👌👍

Nvt

Thea Martens

Goede kwaliteit

Kleuren kloppen niet met website

Bedankt voor je review.
Wat jammer dat de kleur van de pyjama in het echt anders overkwam dan in de webshop. We hebben hier nog niet eerder een klacht over ontvangen. Een kleur op een beeldscherm kan in het echts soms net wat anders zijn. Dit kan zelfs per beeldscherm verschillen.

K.S.I. Van Heurck

Goed, alleen wel teveel reclamemails. Dat irriteert. Ben geen fan van leverancier DHL, deze zijn slordig. Pakket zat in brievenbus gepropt en was voor iedereen voor het grijpen. Kon niet op gewenste... Goed, alleen wel teveel reclamemails. Dat irriteert. Ben geen fan van leverancier DHL, deze zijn slordig. Pakket zat in brievenbus gepropt en was voor iedereen voor het grijpen. Kon niet op gewenste levertijd thuis zijn. DHL is met meer leveringen slordig, is ook ervaring van buren.

Goede website. Duidelijk

Zie ervaring hiervoor

Bedankt voor je review.
Onderin de nieuwsbrieven kan je je afmelden voor onze mailing als je deze niet meer wenst te ontvangen.
Wat vervelend dat DHL het pakketje slordig heeft afgeleverd....
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat DHL het pakketje slordig heeft afgeleverd. Onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij geen directe invloed op de bezorging. De ervaringen met de verschillende pakketdiensten verschillen vaak per regio en ook per periode. Gelukkig verloopt de pakketbezorging in verreweg de meeste gevallen zonder problemen.

Mevr Josje van Huet

Snel geleverd, netjes verpakt

veel keuze

in plaats van maten als L, Xl enz, zou ik liever de omvang van het product in cm. weten, bijv borstomvang of heupomvang

Bedankt voor je review.
In de webshop hebben we verschillende maattabellen staan met deze afmetingen. Je kan de tabellen raadplegen onder het kopje 'maattabel' als je bij een artikel een stukje naar beneden scrolt.