PUUUR

Kwaliteit levering
9.8/10
Kwaliteit geleverde meubelen

André Pronk

Puuur is geen goedkope zaak, maar ze maken prachtige kasten en het is het geld meer dan waard! Wij zijn erg tevreden met onze wandkast en tafel. Het zijn werkelijk juwelen voor het huis.

Brenda

Puuur showroom om in weg te dromen..niet alleen op maat meubels maar ook de accessoires zijn er prachtig...zelf heel tevreden met een op maat gemaakte Cinewall met haard en doorlopend een eettafel... Puuur showroom om in weg te dromen..niet alleen op maat meubels maar ook de accessoires zijn er prachtig...zelf heel tevreden met een op maat gemaakte Cinewall met haard en doorlopend een eettafel bank.

Sander Meijer

Zeer goede kwaliteit en professioneel personeel. Super tevreden en kom zeker nog een keer terug bij Puuur.

Rogier Baudoin

Mooie kwaliteitsproducten en vriendelijke mensen. Maatwerkproces tot in de puntjes uitgewerkt. Super tevreden met product en service.

Richard Terp

Mooie winkel en loop er graag een rondje

Fanny

Wij zijn nog elke dag zo blij met onze meubels van Puuur. Smaakvol en tijdloos design. Service was super en ook in het experience center professioneel geholpen! Een echte aanrader voor iedereen!

Ron Lipmann

Mooie winkel en fijn personeel! Geniet nog elke dag van onze kast met bureau.