Wim van den Berg

Professioneel warm

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt

Van begin tot eind keurig geregeld

hélène korsuize

Medewerkers namen de tijd, waren erg professioneel en dachten mee.

prettig

G P de Jong

De service op de dag van overlijden was snel, prettig en correct.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt

Het was heel bijzonder en er was ook echt verdriet bij de bewoners. Het had ook een heel informeel karakter. Van alle kanten waren er positieve reacties. Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden.

Bert en Nel van Beek

Bijzonder professioneel en heel warm

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt

Direct na overlijden van onze moeder heeft Monique alles voor ons uit handen genomen. Op een hele integere wijze, heel fijn voor ons ivm ontbreken van ervaring aan onz zijde. Ook het constante... Direct na overlijden van onze moeder heeft Monique alles voor ons uit handen genomen. Op een hele integere wijze, heel fijn voor ons ivm ontbreken van ervaring aan onz zijde. Ook het constante contact hebben wij heel prettig gevonden.Kleine dingen waar wij niet aan dachten, maar die van zoveel meerwaarde bleken te zijn.

Wij zijn zeer tevreden over het regelen van de uitvaart en de handelingen voor voor de uitvaart van mijn man.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt

Wij vonden het een mooi en waardig afscheid dat goed geregeld was door de uitvaartleidster en de andere medewerksters.

Ronald Verhoog

Heel erg fijn in moeilijke tijd

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt

Voelde dat je er niet alleen voor staat

Ina van der Hei

Het was goed georganiseerd en een prettig contact gehad

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt

Prettige gesprekken en goede tips en ook goede nazorg mogelijk.

Alex van den Wildenberg

Prima en goede organisatie

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt

Fijne benadering en gesprek met Manouk

T. Wentink

Geweldige ervaring!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt

Goede verzorging en begeleiding. Komen afspraken goed na en een prima communicatie. Kortom, erg goed en dus heel tevreden.

Jorina Weerts

Geweldig.