Mureian

Snelle service, mooi verpakt, persoonlijk berichtje erbij, helemaal goed.

Marga

Goede ervaring! Kreeg vest die ik had besteld snel thuisgestuurd en met een leuk kaartje erbij.

Lianne Willemsen

Ik had handschoenen besteld en kreeg pas na 2 dagen te horen dat deze maat er niet meer was.
Ik had al betaald, het geld is dezelfde dag nog teruggestort, dat was wel heel goed.
Alleen...

Reactie Pure Brands:

Wat jammer om zo’n slechte beoordeling te ontvangen. Het spijt ons dat we u hebben moeten teleurstellen want natuurlijk begrijpen wij ook dat het niet leuk is als onverhoopt een artikel niet meer beschikbaar is. Wat betreft de handschoenen die te strak zaten, wij hebben het nog even bij het merk zelf gecontroleerd maar de maat op het label was inderdaad correct. Bij het dragen van leren handschoenen lopen ze altijd iets uit, dit is waarschijnlijk de reden dat de handschoenen van uw vriendin groter aanvoelden dan wanneer ze nieuw en ongedragen zijn.

M Boonstra

Een super goede ervaring.
Snelle en correcte levering.

Sylvia

Prima service en een snelle levering

Liza

Bestelling liep vlot

Hilda

Bestelling ging vlot, levering duurde wel iets lang. Wel attent met persoonlijk kaartje erbij.

Sabrina

Goede service snelle afhandeling retour. Alleen jammer dat retour kosten voor eigen tekening zijn.

M.

Online aankoop was goed