Sophie van den Bergh

Super snel geleverd en meteen een padel toernooi mee gespeeld! Geen blaren en veel fijner bewogen met de gripnopjes

Guus

De X-Light sokken bevallen erg fijn tijdens hardlopen, geen last meer van blaren. Zeker bijbestellen 👍🏼

Fleur

Eindelijke gripsokken waar geen gaten in komen, andere sokken had ik moeten weggooien na paar keer dragen

Sabine Ronde

Top sokken! Ik gebruik ze voor tijdens het voetballen, hardlopen én in de sportschool. Fijne sokjes met een handige grip aan de onderkant welke niet vervelend is in de schoen. Aanrader!

Karst Van der Weegen

Goede kwaliteit sokken en handig dat je een sleeve er bij kan bestellen! Daarnaast een snelle bezorging. Zeker een aanrader!

Teun

Voelbaar goede kwaliteit en snelle levering

Patrick

Fijne sokken om mee te trainen, bij mijn 1e voetbaltraining aangehad en meteen een groot verschil qua grip en fijn dat ik ook mn scheenbershermers kan dragen met zo'n sleeve

Peter

Voetbalt heel fijn, voor nu gebruik ik ze alleen met het trainingen omdat ze nog niet in mijn clubkleuren beschikbaar zijn

Martinus

Ik wil jullie bedanken voor de geweldige sportsokken! De kwaliteit en designs zijn top. Ze houden mijn voeten comfortabel en fris tijdens het sporten. Uitstekende klantenservice ook!

Met dankbare groeten,
Martinus