Printis

Je Bruisende Zelf

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, goede kwaliteit en proactieve communicatie

vitriwand

Prima ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Goed opgelost door snel nieuw drukwerk te versturen.

nvt

Goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Top kwaliteit en snelle levering

tripp

Visitekaartjes laten drukken

Beschrijf hier uw ervaring

Supersnel en prachtig qua kwaliteit!

Artep Art

Beschrijf hier uw ervaring

Vakkundig en heel snelle service.
Mooie druk en goede prijs/kwaliteitverhouding

Tinto Medi

Ervaring bij de eerste opdrachten is positief

Reageren snel, klantvriendelijk, behulpzaam

Lies

Ben niet tevreden over het papier en kleur van het drukken. Staan wel open voor onderzoeken of er nog mogelijkheden zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Je kunt de documenten makkelijk aanleveren en zijn snel met reageren.

Reactie Printis:

Hallo Lies,
Hallo Lies,
Zoals telefonisch uitgelegd is het onmogelijk om qua kleur jouw scherm exact te benaderen. Wij hebben aangegeven dat dit o.a. komt omdat je niet met een gecalibreerd scherm werkt en het onmogelijk is rgb kleuren extact te matchen met cmyk.
Als service hebben wij, in overleg met je, de bestanden aangepast en kosteloos opnieuw gedrukt en verzonden. Hierna helaas niets meer van je vernomen.

Elvira

Fijne klantenservice

Fijne Klantenservice, mooie producten

Bart

Afdrukkwaliteit en materiaal prima; verpakking en verzend-verpakking ronduit slecht. Verpakking en verzendverpakking kwamen zwaar beschadigd aan; inhoud gelukkig net niet. Visitekaartdoosje is... Afdrukkwaliteit en materiaal prima; verpakking en verzend-verpakking ronduit slecht. Verpakking en verzendverpakking kwamen zwaar beschadigd aan; inhoud gelukkig net niet. Visitekaartdoosje is echter niet meer bruikbaar. Volgende bestelling alléén als verpakking solide is.

zie boven

Reactie Printis:

Hoi Bart,
Hoi Bart,
Bedankt voor de feedback, zeer waardevol. Zoals telefonisch aangegeven is dit een punt wat onze volle aandacht heeft. We zijn hierover in gesprek met onze vervoerder DHL en hebben onze verpakkingen aangepast. Bij je volgende bestelling horen graag je feedback.
Team Printis

Drukkerij van Tilburg

Snel en duidelijk online offerte en order systeem

klantvriendelijk en behulpzaam