Primex

Jan Bokma

Onlangs lashandschoenen besteld. Helaas verkeerde maat ontvangen. Na een mailtje direct de juiste maat gekregen en mocht de "oude" handschoenen houden om iemand anders mee blij te maken. Dat werd... Onlangs lashandschoenen besteld. Helaas verkeerde maat ontvangen. Na een mailtje direct de juiste maat gekregen en mocht de "oude" handschoenen houden om iemand anders mee blij te maken. Dat werd zeer op prijs gesteld!

RoWinox

Prima, alhouwel assortiment in de webshop uitgebreider kan

GertC

Ik zocht naar schuurbanden en pads met het moderne 'wonderslijpmiddel' Actirox dat ongelofelijk snel veel afneemt en koel slijpt, ook voor harde materialen als staal. Het gaat voor mij om hier een... Ik zocht naar schuurbanden en pads met het moderne 'wonderslijpmiddel' Actirox dat ongelofelijk snel veel afneemt en koel slijpt, ook voor harde materialen als staal. Het gaat voor mij om hier een test mee te kunnen doen of dit voor mijn toepassing zou werken, dus niet meteen 50 stuks. Een klein aantal bedrijven verkopen dit materiaal, maar alleen als je een BTW nummer hebt en ook bij minimaal 50 stuks afname.

Eén van die bedrijven verwees naar Superhandig.nl dat particulieren doorverwijst naar Primex (thnx!). Primex levert per stuk, hetgeen experimenteren mogelijk maakt.

Zou dan toch een 5 sterren review moeten zijn zou je denken ?

De 3 sterren aftrek is op grond van het volgende: Voor drie schuurpads (€6.50 in totaal) die als brievenbuspakje in een envelop komen, betaal je €9.40 verzendkosten. Dit is meer dan je voor een pakket tot 10kg betaalt.

Een afrader dus als het ergens anders te koop zou zijn.

Zeer flexibel, ik moest nog iets na bestellen en werd mij uitgelegd hoe dit te doen

Jory

Zeer overzichtelijke webshop met een prima prijs/kwaliteit verhouding

Hird Rail Development BV

Goed tot nu toe uitstekend

Ivo Hogenboom / FI&S

Prima service