Primex

Marc

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Nono

Prima, per stuk bestellen ideaal.

Snelle en correcte afhandeling

Johan

Prima geregeld. Duidelijke website en razendsnelle levering

Jullie hadden de onderdelen die ik zocht. Maar ik kreeg het niet voor elkaar om het bij een postnl ophaalpunt afgeleverd te krijgen. Ik vind het vervelend dat ik dan buren moet opzadelen met mijn... Jullie hadden de onderdelen die ik zocht. Maar ik kreeg het niet voor elkaar om het bij een postnl ophaalpunt afgeleverd te krijgen. Ik vind het vervelend dat ik dan buren moet opzadelen met mijn bestelling.

Reactie Primex:

Wij versturen middels PostNL.
Dus achteraf het verzend adres wijzigen of het pakket achteraf laten bezorgen bij een PostNL-locatie is ook bij ons wel degelijk mogelijk.
Check onderstaande...
Wij versturen middels PostNL.
Check onderstaande link voor meer informatie.

RedDuck

Al meerdere keren kleine aantallen (< 120) boutjes, moertjes, ringetjes enz. besteld. Prima communicatie, concurrerende prijzen, duidelijke website, groot assortiment, goede afhandeling. Ik blijf... Al meerdere keren kleine aantallen (< 120) boutjes, moertjes, ringetjes enz. besteld. Prima communicatie, concurrerende prijzen, duidelijke website, groot assortiment, goede afhandeling. Ik blijf hier bestellen.

Ruben

Kleine order gedaan voor specifiek bevestigingsmateriaal. Producten zijn duidelijk beschreven, benodigde specificaties zijn aanwezig.