Kwaliteit geleverd werk

Angel Products Publishing

Prima service, kwaliteit en goede communicatie!

Duidelijk en direct de juiste informatie.

Nee sorry?

printwerk

Muziekpraktijk Vivo

Prima kwaliteit, simpele aanlevering

Snelle levering en weinig eisen aan het aanleveren van bestanden

Ik zou wel betere uitleg willen wat welke papiersoort/omslagsoort inhoudt, zodat ik beter kan kiezen.

Philip Bakker

Bijna verbazingwekkend goed

Ja, kwaliteit, prijs en service. Alle drie goed.

Uitleg over de verschillen tussen de diverse softcover produkten zou prettig zijn. Zo zijn er bij boeken 3 verschillende.

Indien u Prijsprinter vond via Google, welke zoekwoorden gebruikte u?

Weet ik niet meer. Waarschijnlijk: printen boek A4. Ik vond jullie site het helderst. Plus goede prijs.

arenberg

Top

snelle verwerking en vriendelijke hulp van Joep

een factuur aanvragen is niet zo gemakkelijk

flyer drukken

AT

Prima!

Mooie prints, snelle reactie op vragen en snelle bezorging

?

A4 kleur printen

Tom

Zeer mooie kwaliteit van readers!

Kwaliteit en communicatie

Website kan nog wat beter

reader online shop

Dohmen Boekmakers

Service, druk en prijs zijn super, bezorging (DPD) al vele jaren twijfelachtig.

Servicegericht, goede kwaliteit, mooie prijs. Gewoon topbedrijf.

Bezorgdienst is tegenovergestelde: naatje pet. Meldt regelmatig dat we niet thuis zijn (we blijven altijd aanwezig omdat we weten dat we anders dagen extra moeten wachten) en rijdt huis voorbij,... Bezorgdienst is tegenovergestelde: naatje pet. Meldt regelmatig dat we niet thuis zijn (we blijven altijd aanwezig omdat we weten dat we anders dagen extra moeten wachten) en rijdt huis voorbij, gooit artikel in regen over poort (deze week nog) en bezorger is niet altijd vriendelijk.
(We zijn al tien jaar klant van Prijsprinter met meer dan 110 bestellingen van boeken. We vinden dit werkelijk erg jammer … We blijven klant vanwege goede service en fijne mensen van Prijsprinter.)

Nvt

Reactie Prijsprinter.nl:

Dank voor je feedback, Hub, je weet we doen er alles aan om ook bezorgdiensten goed aan te sturen maar sommige chauffeurs maken er inderdaad een "potje" van. excuus hiervoor.
team...
team Prijsprinter

Adriaan Voorhoeve

Wij wilden graag een boek schrijven voor onze kinderen. Hoe doe je dat? Via internet kwamen we op Prijsprinter. Wat een begripvolle en vriendelijke ontvangst. Daarna goede instructie en een... Wij wilden graag een boek schrijven voor onze kinderen. Hoe doe je dat? Via internet kwamen we op Prijsprinter. Wat een begripvolle en vriendelijke ontvangst. Daarna goede instructie en een fantastisch resultaat. We zijn er zo blij mee en wat een snelheid en kwaliteit!

kleine oplagen , geen probleem. Afwerking super

Neen eigenlijk niet. Misschien een duidelijker locatiebeschrijving van het bedrijf. Ik vind het maar moeilijk te vinden

een boek laten printen in de regio Den Bosch

wooddesigner

Goed ondanks regelmatige issues die wel opgelost werden

online berekening van pdf documenten

tracking info consistent doorgeven. We moeten er steeds naar vragen

Qwinq

Goed. Snelle productie en snel op te halen!

Duidelijk, snel, makkelijk

Mogelijk bellen wanneer het product opgehaald kan worden. Informatie over het ophalen van het product was op website niet actueel. Maar wellicht komt dit omdat ik het product ophaalde bij de... Mogelijk bellen wanneer het product opgehaald kan worden. Informatie over het ophalen van het product was op website niet actueel. Maar wellicht komt dit omdat ik het product ophaalde bij de drukkerij, ik kan me voorstellen dat dit eigenlijk niet de bedoeling is. Wel fijn dat dit kon!

Print DEN BOSCH