Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Sarah

Super!

Annelien

Zeer tevreden

Goede kwaliteit van kaartjes, mooi stalenpakket om alles rustig op voorhand te bekijken. Snelle levering

Bob

Zeer positieve ervaring, uitgebreid en eenvoudig te personaliseren, goede kwaliteit en snelle levering.

eenvoudige online tool om de kaartjes te personaliseren

Kris Devolder

Heel tevreden over de proef dat we ontvingen. Binnenkort bestellen we de kaartjes voor ons dochter haar communiefeest die is verplaatst naar oktober. Heel vlotte levering en een heel mooi kaartje!... Heel tevreden over de proef dat we ontvingen. Binnenkort bestellen we de kaartjes voor ons dochter haar communiefeest die is verplaatst naar oktober. Heel vlotte levering en een heel mooi kaartje! Echt aan te raden!

Nathalie

Zeer snelle service en bezorging. Klantenservice antwoordt met vol enthousiasme op al de vragen en heel snel ook! Supergelukkig met onze save the dates, een echte aanrader!!

Roos

Mooie kaartjes, prima klantenservice
Mooie kaartjes, prima klantenservice
Jammer dat de levering iets langer op zich liet wachten. Na contact met de klantenservice was het snel opgelost. Ook jammer dat je de enveloppen niet op voorhand kosteloos kan
Bestellen, of met een korting ( verzendkosten) kan terug vragen bij bestelling kaartjes

Mooie kaartjes, veel keuze

Xenia

Aangenaam

Handige tool om de kaarten persoonlijk te maken.

Sabrina

Veel keuze in geboortekaartjes, de mogelijkheid een kaartje zelf te ontwerpen of aan te passen naar jouw smaak. Snelle levering.

Marie

Snelle & vlotte service en communicatie

mooie kwaliteit

Veerle