Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Mijn bestelling was niet volledig geleverd. Na een mailtje was het direct rechtgezet. Ik had na een uurtje al een antwoord.

Sterke klantenservice. Snelle respons op vragen over de bestelling.

Perla

Vlot en makkelijk te bestellen

Bestelling was goed en mooi verpakt. Levering was sneller dan gedacht.

Els

Heel mooi assortiment. Gemakkelijk aan te passen in editor. Bestellen is heel eenvoudig. Overzichtelijke website.

Je kreeg een staal van de verschillende papiersoorten bij de proefdruk. Heel overzichtelijk hoe het papier foto's en kleuren beïnvloedt. Hierdoor zijn we alsnog van papiersoort veranderd.

Reactie Pretty Orange België:

Beste Els,
Bedankt voor de review.
Beste Els,
Bedankt voor de review.
Het leveren op een postpunt is helaas niet mogelijk als afleveradres, je kan wel altijd als de bezorger onderweg is het bezorg moment wijzigen of aangeven dat het bij een afleverpunt bezorgd kan worden.
Met vriendelijke groeten,

Gemakkelijke website

Annelies

Prachtige kaartjes!

Galina

Voor de eerste keer, een heel goed ervaring

Proefdruk en snel service

Lore

Makkelijk om kaartje te maken

Reactie Pretty Orange België:

Beste Lore,
Bedankt voor je review!
Als je ergens niet uitkomt of hulp nodig hebt, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag waar nodig!
Met...
Beste Lore,