Marinka

Prima!

Prachtig product. Snelle verzending!

Ramon Berghmans

Toppie

duidelijkheid en je krijgt wat ze beloven.

Mathilde Mulder

Super klantenservice!

Telefonisch goed bereikbaar, heel behulpzaam!

Mw

Na een voorbeeldkaart te hebben aangepast, vroegen we een proefdruk aan. Deze werd snel geleverd en in een stijlvol verpakking. Nog wat aanpassingen gedaan en toen laten afdrukken. De bestelling was... Na een voorbeeldkaart te hebben aangepast, vroegen we een proefdruk aan. Deze werd snel geleverd en in een stijlvol verpakking. Nog wat aanpassingen gedaan en toen laten afdrukken. De bestelling was snel in huis. Het enige minpunt is de samenwerking met het koeriersbedrijf; ze zijn niet duidelijk in de datum van aflevering.

Snel en netjes geleverd.

Gosia

Levertijd

Gerty

De geboortekaartjes waren erg mooi, alleen viel op verschillende plekken de onderste lus van de letter g weg en dat was wel een beetje jammer, helemaal omdat dit bij de proefdruk niet zo was. De... De geboortekaartjes waren erg mooi, alleen viel op verschillende plekken de onderste lus van de letter g weg en dat was wel een beetje jammer, helemaal omdat dit bij de proefdruk niet zo was. De proefdruk aanvragen gaat heel snel en gemakkelijk en je krijgt binnen no-time een leuk pakketje opgestuurd. Het bestellen van de kaartjes gaat ook zeer gemakkelijk en de volgende dag waren ze al binnen.

Snelheid van het verzenden van de aangevraagde producten. Gebruiksgemak website.

Monique

Mooie kwaliteit kaarten en snelle levering.

Proefkaart mooi uitgebreid met de verschillende opties.

Ilse

Helaas zijn er bij ons een aantal dingen mis gegaan. Uiteindelijk is alles netjes opgelost.

Mooi kaartje als ze goed gedrukt zijn.

Reactie Pretty Orange:

Beste Ilse,
Bedankt voor je review en je feedback.
Wat fijn dat ik je telefonisch gesproken heb en je even hebt kunnen duidelijk maken wat er in jouw beleving is mis gegaan.
Wij nemen...
Beste Ilse,
Bedankt voor je review en je feedback.
Wij nemen jouw feedback zeer serieus en nemen dit mee in onze verbetering van de dienstverlening.
Ik wens je veel geluk met je kleintje en hoop je weer eens terug te zien op onze website ;-)
Hartelijke groet,
Service Team Hippe Geboortekaartjes
Jacqueline

Susanne

Top kwaliteit

Prijs/Kwaliteit goed. Uniek design

Annette

Alles verliep heel soepel.

Snelle service