Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Monique

Wat een service, kwaliteit en vriendelijkheid van dit Pretty Orange team!

Meedenken, kwaliteit en service heeft dit team uitstekend voor elkaar!

ik zou het niet weten...

Ale Maring

Wat een service. Nadat mijn kerstkaarten zoek waren geraakt bij DHL zijn er spontaan na één telefoontje nieuwe kaarten gedrukt met een voortdurende terugkoppeling van het proces via de mail. Een... Wat een service. Nadat mijn kerstkaarten zoek waren geraakt bij DHL zijn er spontaan na één telefoontje nieuwe kaarten gedrukt met een voortdurende terugkoppeling van het proces via de mail. Een groot verschil met de service-zoektocht van DHL. Nu zijn mijn schitterende kaarten toch nog op tijd verstuurd. Toppers in service en drukkwaliteit.

Kwaliteit en service en snelheid.

Beste Ale,
Bedankt voor je prachtige review en score hier bij de Feedback Company.
Beste Ale,
Bedankt voor je prachtige review en score hier bij de Feedback Company.
Wat fijn om te lezen dat je blij bent met onze service en dat je je schitterende kaarten toch nog op tijd hebt kunnen versturen. Ik wens je mooie feestdagen toe en een nog mooier 2022!
Met feestelijke groet,
Pretty Orange - Customer Happiness
Jacqueline

Floortje van der Heijden

De kerst kaarten waren heel mooi en een goede kwaliteit, een van de beste foto prints die ik tot nu toe ben tegengekomen. Ik hoop dat iedereen die ik er een gestuurd heb, hem ook mooi vind.

Mooi en een goede kwaliteit. Kleuren kloppen met de orginele foto, dit zijn top foto ​prints. Snelle bezorging.
Geen beschadigingen of iets wat niet klopt.

Het mogelijk maken om in te vullen hoe groot je je foto wilt met cijfers zodat je makkelijk ze even groot kan krijgen. (Voor zowel telefoon als computer)

Beste Floortje,
Bedankt voor je mooie review!
Beste Floortje,
Bedankt voor je mooie review!
Onze editor werkt het beste op een computer. Als je op de afbeelding drukt kan je aan de rechterkant het formaat en de plek in cijfers veranderen.
Weet dat je altijd contact met ons mag opnemen als je er niet uit komt! Wij staan graag voor je klaar :)
Pretty Orange

Multi Marine Chartering B.V.

Zowel per telefoon als per e-mail makkelijk bereikbaar. Supervriendelijk te woord gestaan. Flexibele opstelling. Er wordt meegedacht. Ongelofelijk veel keuze. Ondanks kerstdrukte, levering binnen 24... Zowel per telefoon als per e-mail makkelijk bereikbaar. Supervriendelijk te woord gestaan. Flexibele opstelling. Er wordt meegedacht. Ongelofelijk veel keuze. Ondanks kerstdrukte, levering binnen 24 uur. Top!

Alle punten

Geen tips

Beste,
Bedankt voor je ontzettend mooie review!
Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service en je kaartjes :)
Fijne feestdagen,

Henk

Prettige samenwerking

Ik zocht een mooie eenvoudige kerstkaart met goudopdruk...kon het hier helemaal naar eigen wens maken.

Beste Henk,
Bedankt voor je mooie waardevolle review!
De beste wensen en hopelijk tot volgend jaar :)

Carla

Prettig en netjes

Goed bewekingsprogramma!

Anke

Makkelijke tool om kaartjes aan te passen, leuke ontwerpen en mogelijkheden voor eigen ontwerpen, snelle en vriendelijke telefonische service. Ook de bezorging van de kaartjes gaat razendsnel (voor... Makkelijke tool om kaartjes aan te passen, leuke ontwerpen en mogelijkheden voor eigen ontwerpen, snelle en vriendelijke telefonische service. Ook de bezorging van de kaartjes gaat razendsnel (voor 18u besteld, de volgende dag alles compleet in huis!)

snelle bezorging, goede online tool om kaartjes aan te passen, uitgebreide keuze en vriendelijke telefonische service

de kraamborrelkaartjes vond ik wat prijzig in vergelijking met andere sites, deze dus ergens anders besteld

Beste Anke,
Bedankt voor je waardevolle review!
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het product en onze klantenservice.
Ik lees jouw verbeterpunt over de prijs van de...
Beste Anke,
Bedankt voor je waardevolle review!
Ik lees jouw verbeterpunt over de prijs van de kraamborrelkaartjes, dit zullen we zeker meenemen in onze volgende evaluatie!
Mireille

Patrick

Was wederom weer fijn om via deze site een kerstkaart te ontwerpen

Fijne site, indien je vragen hebt wordt er snel gereageerd en je bestelde artikelen worden snel bezorgd

Mogelijkheid om zaken te bewerken is niet altijd even makkelijk. Bijv uploaden eigen foto is soms een behoorlijke uitdaging

Beste Patrick,
Bedankt voor je mooie eerlijke review!
We nemen je verbeterpunten mee in de volgende evaluatie, bedankt :)

Raphaëlla

Super! Snel geleverd en mooie kaarten!

Snel geleverd, makkelijk te bestellen en goed en makkelijk te personaliseren!

Jasper Van Cauwenberghe

Proefdrukken zijn perfect. De uiteindelijke kaartjes niet!

Kwaliteit van de kaartjes

Beste Jasper,
Bedankt voor je review.
Helaas hebben jullie echt ontzettende pech gehad. Er is veel misgegaan en dat spijt ons.
We hebben daarom het volledige aankoopbedrag teruggestort...
Beste Jasper,
Bedankt voor je review.
We hebben daarom het volledige aankoopbedrag teruggestort en als verrassing nog een leuke poster opgestuurd!
Hopelijk hebben we het zo toch een beetje kunnen goedmaken :)