Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Gerard en Marijke van Hout

Super professioneel en prettig

Dat ze met ons mee dachten

Beste Gerard en Marijke,
Ontzettend bedankt voor de prachtige review!
Beste Gerard en Marijke,
Ontzettend bedankt voor de prachtige review!
We hebben heel graag samengewerkt en meegedacht hoor, veel plezier met het versturen van de kaartjes en een mooi feest gewenst!
Carla
Team Pretty Orange

Andre

Uw ontwerp is snel en eenvoudig te maken

Indien nodig is ondersteuning mogelijk. Je kan proefdrukken maken tot je het gewenste ontwerp heb verkregen.

Wim Korte

Prima website, prima producten, prima levering

Allemaal goede ervaring opgedaan

Ton

Ik had een klacht mbt de amobinabele zending en slecht bedrukte en beschadigde kaartjes.
Deze klacht is goed serieus genomen en adequaat naar mijn tevredenheid afgehandeld.

Klantenservice en klachtenafhandeling

Beste Ton,
Fijn te horen dat we het samen positief en naar tevredenheid hebben opgelost.
Sofieke
Pretty Orange

Sandy

Super goede service toen bleek dat er een spelfout in de kaart zat.

Beste Sandy,
Bedankt voor je review!
Beste Sandy,
Bedankt voor je review!
Fijn om te lezen dat we je naar wens hebben kunnen helpen om het spelfoutje op te lossen! Neem gerust contact met ons op als we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen.
Tim
Team Pretty Orange

Jan

Alles

Annelies

Alles top! Super tevreden! 👍🏻

Veel keuze, eenvoudig in gebruik. Snelle levering. Eigen ontwerp is geen probleem om te maken of te uploaden.

Deborah

Het is heel fijn om van standaard ontwerpen toch je eigen draai te kunnen geven. De kwaliteit is ontzettend goed. Veel keuze in het soort papier. En een hele snelle levering.

Beste Deborah,
Bedankt voor het delen van jouw positieve feedback! Fijn te horen dat je de kwaliteit, de ruime papiersoorten en snelle levering waardeert.
Ook in de toekomst staan we graag...
Beste Deborah,
Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar!
Sofieke
Pretty Orange

Lisette

Super leuk kaartje gemaakt

Snelle en goede klantenservice, veel personalisatie opties om er een eigen kaartje van te maken

Marijke

Goede ervaring

website is overzichtelijk, mooie kwaliteit print en papier
snel verwerken van de opdrachten, kaarten waren de volgende dag aangekomen