Do

Ik heb een positieve ervaring met dit bedrijf. De spullen zijn keurig geleverd, op tijd en conform afspraak.

Reactie Premiums.nl:

Bedankt voor de positieve review! We nemen de aangedragen tips zeker mee.
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de communicatie en de producten. Veel plezier ermee en graag tot ziens!...
Bedankt voor de positieve review! We nemen de aangedragen tips zeker mee.
the COW company

MMB VERPAKKINGEN

Ardjan Hoogerland

Mokken gekocht

Willemien

Goed! Schotels ontbraken bij levering. 1 mailtje en de volgende dag waren ze binnen! Super geregeld!

Duidelijke communicatie, vlotte levering

Heb hier een bestelling geplaatst voor bedrukte bierpullen

Bestelling van een koffiekopje met print. Aanloopproblemen en vertraging door COW's eigen interpretatie van het aangeleverde logo. Informatieverstrekking kon beter mbt logo en 1-kleur of... Bestelling van een koffiekopje met print. Aanloopproblemen en vertraging door COW's eigen interpretatie van het aangeleverde logo. Informatieverstrekking kon beter mbt logo en 1-kleur of multi-color. Toen uiteindelijk proefdruk akkoord was is de verdere afhandeling zeer snel verlopen.

Fencx BV

Vlotte comminicatie, maar de kwaliteit van het product valt wel af. Typisch made in China.