Hanny

Niet positief

Reactie Precies Cleaning & Rioolservice:

Gezien dat u mijn niet terug gebeld heeft dat er een verstopping weer zit alleen een boze mail en dat ik vanmiddag netjes terug ben gekomen en opgelost heb want u heeft garantie op onze... Gezien dat u mijn niet terug gebeld heeft dat er een verstopping weer zit alleen een boze mail en dat ik vanmiddag netjes terug ben gekomen en opgelost heb want u heeft garantie op onze werkzaamheden is deze revieuw niet terecht

Martin Wuijsman

Zeer tevreden. Stefan was snel aanwezig en houdt van aanpakken. Bij riool problemen kan ik preciesc!eaning rioolservice aanbevelen

Reactie Precies Cleaning & Rioolservice:

Dankjewel voor de recensie wij staan voor 100%tevredenheid garantie

Liselotte Kerssens

Heel erg snel bij mij. Goed en netjes verholpen. Blij met de fijne, snelle service. Aan te bevelen!

Ingrid Vermeulen

Stefan was super snel aanwezig (binnen een kwartier). Hij is zeer vakkundig, daadkrachtig en betrouwbaar. Het probleem was vrij snel opgelost. Ben daar ontzettend blij mee. Ik zou hem ten zeerste... Stefan was super snel aanwezig (binnen een kwartier). Hij is zeer vakkundig, daadkrachtig en betrouwbaar. Het probleem was vrij snel opgelost. Ben daar ontzettend blij mee. Ik zou hem ten zeerste aanraden bij een dergelijke klus!

I. van Dieren, Appartementengebouw De Zuiderborg

Als coördinator tussen Precies Cleaning en het Bestuur van het appartementengebouw De Zuiderborg te Breda werk ik al enige jaren samen met dit bedrijf. De eigenaren werken zelf mee en zijn daardoor... Als coördinator tussen Precies Cleaning en het Bestuur van het appartementengebouw De Zuiderborg te Breda werk ik al enige jaren samen met dit bedrijf. De eigenaren werken zelf mee en zijn daardoor direct en zelf aanspreekbaar. Het is een hecht team met ieder hun eigen verantwoordelijkheid. Ze zijn flexibel, vriendelijk, correct en altijd bereid hun werkwijze aan te passen.

Van Son

Stefan Hardt belde meteen na onze oproep op Werkspot.

Probleem uitgelegd en hij gaf direct nuttige tips om het probleem te verhelpen! Super service!!

van den Putte

Leuk contact, snelle service, goed werk

Hanneke

Vriendelijke mensen, betrouwbaar en geen moeite teveel. Fijn contact. Een aanrader!

Familie Bogers

Verstopping weer snel verholpen,zeer tevreden

Reinier

Na plaatsing van een nieuwe wasmachine kregen we een overlopende afvoer. Door verstopping kon de afvoer het water van de nieuwe machine niet helemaal aan en er liep dus nogal wat over. Is vlot... Na plaatsing van een nieuwe wasmachine kregen we een overlopende afvoer. Door verstopping kon de afvoer het water van de nieuwe machine niet helemaal aan en er liep dus nogal wat over. Is vlot opgelost door Stefan. Die ons ook nuttige adviezen gaf over aanpassing van de afvoer, waarvoor we een afspraak met hem hebben gemaakt. Toen een week later de vaatwasser ook een beetje overliep kwam hij dit ook snel oplossen. Omdat dit samenhing met de eerste verstopping viel deze tweede ingreep onder de garantie en werd dus gratis uitgevoerd. Prima service, hij is betrouwbaar, komt zijn afspraken na, werkt zorgvuldig, en de tarieven zijn redelijk.