Jack Kwakman

Niet goed

Best en op tijd

Mijn eerste ervaring met het huren van een kluscontainer is gelukkig prima. Het reserveren verliep probleemloos: duidelijke afspraken die meteen per mail bevestigd werden. Zowel de aflevering als... Mijn eerste ervaring met het huren van een kluscontainer is gelukkig prima. Het reserveren verliep probleemloos: duidelijke afspraken die meteen per mail bevestigd werden. Zowel de aflevering als het ophalen is goed verlopen ( heldere communicatie)

Echt super goed

J Geerts

Gemakkelijk bereikbaar via de site, mail en telefonisch.

Slechte service, container ver weg geplaatst zonder overleg terwijl we zware grindtegels moesten weggooien.

Sheerida Bartholomeus

Heel slecht ervaring, houden zich niet aan hun afspraken wordt eerder geleverd dan afgesproken tijd stip. Wordt eerder opgehaald dan de gewenste ophaal datum. Communicatie verliep ook niet fijn word... Heel slecht ervaring, houden zich niet aan hun afspraken wordt eerder geleverd dan afgesproken tijd stip. Wordt eerder opgehaald dan de gewenste ophaal datum. Communicatie verliep ook niet fijn word totaal geen oplossing gezocht. Geen duidelijke aanwijzing over klantenservice bereikbaarheid.