Marlies Groenhof

Super, snel en netjes goed geholpen

Wij zijn tevreden.

H.j blaauw westerkamp

Goede service en snelle ophaal service top

Ze doen precies wat ze moeten doen: bouwcontainers leveren.

Prima geregeld zowel bezorgen als ophalen

Chadia Yemni

Prima! Snel en soepel container besteld.

Antonios Galanopoulos

Nooit meer….

Jeroen de Ruyter

Ik vond het jammer dat ze tijdens het plaatsen niet de container om wilden draaien want dit was lastig. Dus helaas was het op deze manier erg lastig om het afval in de container te krijgen.

Na een aantal weken kon de container opgehaald worden en moest ik een foto sturen hoe de container beladen was. Naar mijn idee was de container volgens de regels beladen. Maar volgens Praxis stak er aan de achterkant een stukje uit waardoor ze zonder overleggen €55 in rekening hebben gebracht. Ik vind het jammer dat dit zo moet gaan en dan ze niet even bellen om te overleggen of ik de container anders kan indelen. Toen ik hier zelf achter aan ging zij Praxis dat als ik niks uit zou laten steken aan de achterzijde en een foto zou sturen van de opnieuw beladen container dat ze daar direct naar zouden kijken en me terug zouden bellen. Ook hier hoorde ik steeds maar niks van en elke keer als ik ging bellen moest ik het hele verhaal opnieuw uitleggen. Uiteindelijk een uur voordat de container werd opgehaald heb ik weer gebeld en het hele verhaal uitgelegd en toen was het eindelijk geregeld.

Ik ben blij dat het nu opgelost is maar ik vind de communicatie bijzonder slecht. Ik denk dat dit in de toekomst stuk beter kan bij Praxis kluscontainer.

Het is nu zaterdag 21 augustus en de container staat er nog steeds ik heb omdat ik een weekje weg ben geweest een hoop gezeik in de buurt omdat ik maar bleef roepen dat de container 16 augustus zou... Het is nu zaterdag 21 augustus en de container staat er nog steeds ik heb omdat ik een weekje weg ben geweest een hoop gezeik in de buurt omdat ik maar bleef roepen dat de container 16 augustus zou worden opgehaald.

Je begrijpt dat ik baal en zal dit ook kenbaar maken in de gevraagde evaluatie.

Het is hopelijk een incident bij mij en regelen jullie het normaal wel zoals het hoort.

Even de feiten op een rij:

Container besteld.

Bevestiging mail plaatsing tussen 9 en 13 uur.

Container staat om 8 uur voor de deur wel op de goeie dag.

Gebeld en gevraagd of hij einde dag opgehaald kan worden.

(Men plaatst hem op de reservelijst).

Bevestiging per mail Container word 16 augustus opgehaald.

Gebeld einde dag Container staat er nog.

Mail antwoord chauffeurs rijden tot 18 uur.

Nu 21 augustus staat de Container er nog steeds.