Paul van Rooijen

Perfecte aftersales
Perfecte aftersales
Archiefkast besteld die op de site op voorraad was maar fysiek niet. Bedrijf heeft hiervoor excuses aangeboden. Op maandag geleverde kast was dermate beschadigd dat deze onbruikbaar was. Op vrijdag was deze kast omgeruild. Iedereen kan fouten maken, maar als dit volledig naar wens wordt opgelost, kan ik daar prima mee leven. Hulde voor de afdeling Planning

Installatiebedrijf Veldhuis

Mooi product snelle levering betaalbare prijs.

Beaphar

Flexibel bedrijf, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk bekwaam en meedenkend montagepersoneel
Aanrader!

Marjon Carree

Wat een service en vriendelijk personeel. De bestelde kratten werden snel en keurig tot in de gang bezorgd. Groot assortiment voor een goeie scherpe prijs.

Hennie Huis

Prachtige mooie, stevige kratjes!
De service is fantastische.
Hier is de klant en wij zorgmedewerkers koning !
Dank jullie wel

Patrick

Zeer tevreden over de kast, de levering en de communicatie met Povag. Wij zijn Belgen en wonen op 250km van Povag!

Bendec

Povag doet enorm hun best om alles op te volgen. Door vakantie is er wel wat fout gelopen. ben redelijk positief over het materiaal.

Jan

Kast besteld en die is tot
In de schuur gebracht door de chauffeur. Contact met Povag is uitstekend, je wordt snel en goed geholpen

linda vandewalle

Prima kast. Goede communicatie. Heel behulpzame leverancier!

Jan Groot

Levering prima! Zitten 2 kleine deuken aan bovenkant kast.