Portacon

Tevreden klant

Kit BOB21M en toebehoren

Uw ervaring met Portacon

Snelle en correcte levering van de producten die op voorraad waren. De producten niet op voorraad werden zo snel mogelijk na geleverd. Vriendelijke service en bij vragen helpen ze je onmiddellijk.... Snelle en correcte levering van de producten die op voorraad waren. De producten niet op voorraad werden zo snel mogelijk na geleverd. Vriendelijke service en bij vragen helpen ze je onmiddellijk. Aan te raden!!

Mark

Heavy Poortbesturing

Zeer goed

Maurice

Kit BOB30 24V lineaire poortopener

Uw ervaring met Portacon

Zeer goed geholpen, kundig advies

Dennis Masselink

2x Doorbird video Intercom POE

Uw ervaring met Portacon

Top bedrijf en snelle levering!

F. D. Mobility

Poort remote

Borgesius

Pal4 GSM module

Uw ervaring met Portacon

Wat een geweldige firma! Ze leveren super service die ze niet hoeven te leveren. Dat maakt dat ik hier vaker terugkom voor aankopen.
Een medewerker van Portacon had laatst de moeite genomen om...
Een medewerker van Portacon had laatst de moeite genomen om de gebruiksaanwijzing van mijn garagedeur motor te downloaden. Hij "vertaalde" de complexe instructies tot iets dat ik snapte en zo kon ik verder met het aansluiten van de GSM module.

Kvv

Wachthuis

2 wachten op pakket

Reactie Portacon:

Geachte heer Kvv,
Geachte heer Kvv,
Wij betreuren het ten zeerste dat er iets mis is gegaan met de levering van uw bestelling. Zoals u weet is het pakket zoek geraakt bij DHL. Wij hebben aangeboden om per omgaande nieuwe materialen op te sturen, meerdere malen hebben wij u hierover gebeld en gemaild, echter komen wij helaas niet in contact met u. We hopen u een volgende keer beter tot dienst te kunnen zijn, nogmaals excuses voor het ongemak.
Niek Otten
Portacon B.V.

Brattain

Videx

Zeer klantvriendelijk

Pieter

Doorbird

Uw ervaring met Portacon

Product en opvolging van Portacon zijn prima. Maar het installeren van het product is ingewikkeld. Daar heeft Portacon wel goede ondersteuning geleverd

particulier

Sleutelschakelaar opbouw