Portacon

David

1control Solo

Uw ervaring met Portacon

Vlotte levering & communicatie. Beschrijving op website van het product kan iets beter (was niet duidelijk of dit de versie 1 dan wel versie 2 was)

Janstechnics

Lus didectie

Uw ervaring met Portacon

Zeer tevreden goede en snelle service

Abc

Openers om contactloos deuren te openrn

Prima, inmiddellijke levering

Renovaties Martens

Poortopener

Uw ervaring met Portacon

Zeer goed, alles is zeer vlot verlopen van plaatsen bestelling tot ontvangst ervan.

Ja

Afstandsbediening

Marco Groen

Heady poort opener en afstandsbediening

Uw ervaring met Portacon

Top, goede ondersteuning en telefonisch goed bereikbaar

Bospark De Wervelwind

GSM-Module voor de slagboom

Uw ervaring met Portacon

Binnen de garantieperiode een probleempje met onze aangeschafte GSM-Module voor de slagboom, maar dit is uitstekend opgelost door Portacon. Vaak als er iets verkeerd is zie je pas of er een goede... Binnen de garantieperiode een probleempje met onze aangeschafte GSM-Module voor de slagboom, maar dit is uitstekend opgelost door Portacon. Vaak als er iets verkeerd is zie je pas of er een goede after sales is en dat heeft Portacon echt prima voor elkaar. Daarom van mij 5-sterren!!

Omniad B.V.

Poortaandrijving/besturing Byou Freedom

Uw ervaring met Portacon

Verrassend betaalbaar product gevonden bij jullie via internet, goedkoper dan vervangen van (alleen de) oude besturing in mijn bestaande oplossing. Vervolgens kreeg ik vertrouwen door het... Verrassend betaalbaar product gevonden bij jullie via internet, goedkoper dan vervangen van (alleen de) oude besturing in mijn bestaande oplossing. Vervolgens kreeg ik vertrouwen door het telefonische contact dat ik had. Goede informatie. Ook werd goed duidelijk gemaakt dat eventuele montage wel geleverd kon worden maar erg duur zou zijn. Toen heb ik besloten het zelf te gaan proberen en heb ik het product besteld. Het product is bedoeld voor zelfbouw. De levering en de bijgeleverde informatie maken dat ook mogelijk. Het is dan ook goed gelukt om de aandrijving in te bouwen en alles werkt naar tevredenheid.

AIP

Stoplicht

Uw ervaring met Portacon

Klantvriendelijk, mijn product kon niet binnen de vermelde levertijd geleverd worden, werd netjes gebeld met een voorstel voor een alternatief.

Tuinman/Volt BV

Doorbird