Dura Vermeer Divisie Infra

Goed georganiseerd en fijne sfeer.

plus retail

Prettig on site contact, event was geslaagd. Iedereen was enthousiast, eten en drinken dik in orde.

Patrimonium Barendrecht

Heel erg leuk! De sfeer was goed, bewoners blij en we hadden geluk met mooi weer!

Personeelsvereniging Damen Shipyards Gorinchem

Het event verliep probleemloos qua opbouw en ook bij het opruimen. Het zag er heel sfeervol uit, er werd goed op de hygiene gelet bij de foodtrucks, er was voor ieder een keuze om te eten, aan de... Het event verliep probleemloos qua opbouw en ook bij het opruimen. Het zag er heel sfeervol uit, er werd goed op de hygiene gelet bij de foodtrucks, er was voor ieder een keuze om te eten, aan de bar werd snel gewerkt om iedereen van een drankje te voorzien etc. De coverband speelde een lekker stukje muziek. Onze gasten waren erg tevreden!

NTS Group B.V.

NTS Group B.V. werkt inmiddels tot onze volle tevredenheid alweer ruim 2 jaar samen met Arwin en het Pop-up Borrel team voor al onze “feesten en partijen”.
(Open bedrijfsdagen, ludieke...
(Open bedrijfsdagen, ludieke attentie om de zomervakantie in te gaan, nazomer BBQ, Kerstfeest)
De reden waarom wij zo graag met hen samenwerken is omdat we uit ervaring weten dat we geheel ontzorgt worden, volledig van hen op aan kunnen en de uitkomst altijd onze verwachtingen overtreft.
Daarnaast denken ze pro-actief mee en zijn ze super creatief in hun voorstellen en ideeën waarbij ze ook rekening houden met het soort bedrijf & medewerkers voor wat betreft hun aanbod aan activiteiten.
Wij kunnen het team van de Pop-Up Borrel dan ook van harte aanbevelen als evenementenbureau.