Planmen

Esther Verheijdt

Fijn dat de parallelsessies minder verkooppraatjes waren dan afgelopen jaren, er zat meer inhoud in.

Shirley Allertz

Bepaalde parallel sessies waren qua inhoud minder interessant. Bij het vooraf aangeven naar welke sessies ik wil gaan was niet uitgebreid uitgeschreven waar het over ging. Bij het congres kregen wij... Bepaalde parallel sessies waren qua inhoud minder interessant. Bij het vooraf aangeven naar welke sessies ik wil gaan was niet uitgebreid uitgeschreven waar het over ging. Bij het congres kregen wij een boekje waar het wel in stond en dat zou ik liever vooraf hebben gekregen. De sessie met de 10 tips vond ik zelf dat dit de 10 basis regels zijn dus voor mijn gevoel niks nieuws.
Remco Claassen was echt fantastisch en heel erg inspirerend. Zet je goed aan het denken in de positieve zin!

regina janse

De opening met de masterclass van Remco Claassen was echt een hoogtepunt.

HIlde Lambregts

Ik heb genoten van de plenaire sessies. De workshops vond ik wat tegenvallen, ik mis de verdieping en een aantal workshops sloten ook niet goed aan op de verwachting die gewekt was bij inschrijving.... Ik heb genoten van de plenaire sessies. De workshops vond ik wat tegenvallen, ik mis de verdieping en een aantal workshops sloten ook niet goed aan op de verwachting die gewekt was bij inschrijving. Daarnaast mis ik Ortec op jullie Congres, veel zorginstanties roosteren met OWS. Het zou een mooie aanvulling als kennispartner kunnen zijn.

Ellis Bruinink

Ik zou graag ook sessies willen hebben waar meer expertise voor nodig. De huidige sessie waren meer voor beginners ipv gevorderden/experts. Wellicht voor een aantal genodigden een masterclass of... Ik zou graag ook sessies willen hebben waar meer expertise voor nodig. De huidige sessie waren meer voor beginners ipv gevorderden/experts. Wellicht voor een aantal genodigden een masterclass of iets dergelijks orgainseren

Het voldeed niet aan mijn verwachtingen