De Voogt

Arie Slingerland

Uitstekende adviezen! Maar het is nog niet klaar. Graag wil ik een beoordeling geven als alles klaar is. Ik ben niet geheel tevreden met de plaat achterin de tv ruimte, veel gordijnen hangen aan de... Uitstekende adviezen! Maar het is nog niet klaar. Graag wil ik een beoordeling geven als alles klaar is. Ik ben niet geheel tevreden met de plaat achterin de tv ruimte, veel gordijnen hangen aan de zijkant op de vloer. Moet ik zelf alle gaatjes van het wandmeubel van dopjes voorzien? De dopjes zijn wel bij geleverd maar of alle maten er bij zijn weet ik nog niet - het is een groot gepriegel voor mij. De meubele van de lsaapkamer komen nog.

EK

Eerdere ervaringen in de winkel waren altijd erg goed. Nu via de mail een simpele bestelling (glijders voor onder Vitra stoelen) gedaan, daar was de ervaring niet goed.
Ik heb via de mail...
Ik heb via de mail besteld. Dat ging in het begin goed, al duurde het vaak lang voor ik antwoord kreeg. Vervolgens betaalde ik de factuur en hoorde ik heel lang (bijna een maand) niets, waarna de vraag kwam of het om het houten of metalen onderstel ging. Terwijl ik dat in mijn initiële mail had staan. Daarna was het weer heel lang stil. Ineens zaten de dopjes zonder toelichting in de brievenbus. Terwijl de montage wel even een toelichting nodig had.
Ik kreeg tevens nogmaals de factuur met het verzoek te betalen. Toen ik vroeg om een toelichting op montage kreeg ik een verkeerde handleiding (al kwam ik er toen wel uit, toch slordig).
Het zal allemaal deels bij Vitra hebben gelegen. Op mijn vraag om een toelichting werd overigens wel snel gereageerd.

Paul Jaspers

Heel fijn geholpen en uitstekend thuis bezorgd

Anne

Plezierig en kundig advies zowel in de showroom als aan huis.

Rjb

Heel plezierig

Margaretha Vroomen

Goede hulp in winkel maar levertijd veel te lang en niet volgens afspraak. Ook gevolgen voor onze verbouwing in huis. Het was bekend dat we haast hadden.

Gert en Marion van Kapel

Uitstekend geholpen, er werd alle tijd genomen voor ons.

Jacob Snip

Zeer goede communicatie en service

BJM

Fijne ruime winkel en prettige personeelsleden.