Hobbygigant.nl

P&P heeft vandaag de nieuwe release van Hobbygigant.nl en edding-shop.nl geïnstalleerd. Keurig binnen de afgesproken tijd en de aanpassingen werden snel verricht.

Wander and more

Via studenten aan Tio zijn wij terecht gekomen bij Pix & Pages. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Pix & Pages. Je wordt niet alleen goed geholpen, er wordt ook met je meegedacht!... Via studenten aan Tio zijn wij terecht gekomen bij Pix & Pages. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Pix & Pages. Je wordt niet alleen goed geholpen, er wordt ook met je meegedacht! Daarnaast is Pix & Pages erg goed te bereiken voor overleg

Pix & Pages beperkt zich niet tot uitvoering van webdesign, maar denkt mee in het oplossen van problemen. Daarnaast is Pix & Pages zeer goed bereikbaar voor overleg en worden zaken direct opgepakt.... Pix & Pages beperkt zich niet tot uitvoering van webdesign, maar denkt mee in het oplossen van problemen. Daarnaast is Pix & Pages zeer goed bereikbaar voor overleg en worden zaken direct opgepakt. Een prettige manier van samenwerken en professioneel advies. Dat kun je van Pix & Pages verwachten.

Als TIO student hebben wij een Wordpress website moeten opzetten, waarbij de hosting is aangeboden door Pix & Pages. De aanvraag ging super snel en als we iets niet wisten kon ik gewoon bellen, dan... Als TIO student hebben wij een Wordpress website moeten opzetten, waarbij de hosting is aangeboden door Pix & Pages. De aanvraag ging super snel en als we iets niet wisten kon ik gewoon bellen, dan kreeg ik meteen een antwoord. Ik ben super tevreden!