Service
Kwaliteit van het product

Snelle levering en prima service,

Mensen die nadenken, als alles niet op voorraad is vragen ze of je de spullen die dat wel zijn direct wil hebben of dat ze mogen wachten tot alles binnen is.

weinig

Zeer snel geleverd

Snelheid

Ga zo door

createur d'ambiance

Prima producten, goede service, vriendelijke mensen

het is heel fijn dat je van alles ook maar 1 kunt afnemen!

Wat kunnen wij verbeteren?

waarom moet ik hier iets schrijven??

Goede service

duidelijke website

nvt

Kwaliteit uitstekend

Niet nodig

Paul Hofstra

Duurde erg lang voordat het binnen was terwijl het gewoon brievenbus post was. Product was vervolgens beschadigd, leek wel 2e hands!

Niets

Alles

Reactie Pictogrammenwinkel:

Vervelend dat u niet tevreden bent over het product.
Vervelend dat u niet tevreden bent over het product.
Wij hebben uw bestelling direct verstuurd en hebben helaas geen controle over de leveringen van post.nl, maar hebben u meerdere keren op de hoogte gehouden van de levering en aangeboden om het nog een keer te versturen. Wij verkopen nooit tweedehands producten, iets dat ook lastig is voor een sticker. Als het product is beschadigd tijdens transport of u bent niet tevreden, dan hebt u altijd het recht om het bestelde artikel retour te sturen, waardoor hij het gehele bedrag van uw bestelling vergoeden. Problemen zijn er om opgelost te worden!

Veel te duur

transsport goedkoper

Beste afnemer,
Beste afnemer,
Hartelijk dank voor uw feedback. We kunnen ons voorstellen dat u de totaal prijs voor één sticker naar België te duur vindt, vanwege de verzendkosten. Wij versturen naar België met een pakketdienst, waardoor de daadwerkelijke kosten hoger zijn, dan de verzendkosten die wij aan u hebben berekend.
Wij zijn verder geheel open over onze manier van verzenden en de verzendkosten die wij hanteren. Deze zijn bij onze klanten bekend voordat ze bestellen, zodat ze vooraf een keuze kunnen maken of ze de kosten voor versturen redelijk vinden.
Vanaf € 50,00 versturen wij onze order geheel kosteloos naar België.

Ik miste een paar artikel binnen het zelfde gamma

snelle reactie tijd

gamma uitbreiden

Reactie Pictogrammenwinkel:

Bedankt voor de aanbeveling. Wist u dat we ook producten op maat voor u kunnen maken? Welke producten heeft u bij ons niet kunnen vinden?

Correct uitgevoerd

Correct uitgevoerd