Sanne

Simpel en snel een afspraak maken

Goede service

Bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat je een prettige ervaring hebt gehad met onze service. Indien nodig, staan we graag weer voor je klaar!!

Roy

Totale onderzoekkosten € 56,50, incl. verzendkosten via DHL van € 7,50. Nadat het onderzoek had plaats gevonden, bleek dat mijn toestel (moederboard) niet gerepareerd kon worden. Informatie bij een... Totale onderzoekkosten € 56,50, incl. verzendkosten via DHL van € 7,50. Nadat het onderzoek had plaats gevonden, bleek dat mijn toestel (moederboard) niet gerepareerd kon worden. Informatie bij een plaatselijke telefoonwinkel bleek dat er geen onderzoekkosten in rekening wordt gebracht. Service van de zaak. Had dus geen kunnen besparen als ik naar de plaatselijke winkel was gegaan.

Onnodige hoge kosten rekenen

N. Kuil

Zover niet zo best. Heb voor iPad 12.9 Pro de batterij en scherm laten repareren. Na terug komst bleek de ipad niet meer goed te functioneren, terug gestuurd en weer ontvangen, heb vele excuses en... Zover niet zo best. Heb voor iPad 12.9 Pro de batterij en scherm laten repareren. Na terug komst bleek de ipad niet meer goed te functioneren, terug gestuurd en weer ontvangen, heb vele excuses en verhalen gehoord maar de ipad werkt nog steeds niet. Heb verschillende keren contact met ze gezocht, aangetekende brief, e-mail en gesproken. Er zou een oplossing komen maar wacht er nog steeds op, weinig vertrouwen meer in. De garantie die ze presenteren is er gewoon niet.

Snel in rekening sturen.

Super snel

Snel en vakkundig

Justin kalkhoven

Vervanging van scherm

Vond een afspraak maken erg makelijk
En was een duidelijke website

Deny T

Zeer goede ervaring

Denken mee, snelle afhandeling, redelijke prijzen

A. Braber

Prima service en reparatie op afgesproken tijd

Jhakry k.k

Klant vriendelijk