Pharmox

Ageeth Moelker

Prima product en de hond vindt het heerlijk

Ellie van Bergem

Erg snel geleverd

Laura

Prima snel geleverd

Marianne

Makkelijke en overzichtelijke site. Snelle levering. Gebruik de glucosamine al jaren voor de herder en Maltezer preventief.

Ramonda

Goede service, of het product werkt is nu nog niet te zeggen...., heeft tijd nodig.

LJ Dijk

Onze hond en zelfs de kat, hebben geen moeite met het eten waar glucosamine op zit.

Ingrid

Wonder middel. Mijn hondje van 13 is weer opnieuw jong. Geen pijn meer en huppelt weer. Ben zo blij dat ik toevallig op dit middel stuitte. Ik wilde dat ik het 2 jaar eerder geweten had. Bij Soesje... Wonder middel. Mijn hondje van 13 is weer opnieuw jong. Geen pijn meer en huppelt weer. Ben zo blij dat ik toevallig op dit middel stuitte. Ik wilde dat ik het 2 jaar eerder geweten had. Bij Soesje sloeg het heel snel aan. Nu na 2 maanden gebruik lijkt het wel of ik 2 jonge honden in huis heb 😀. Kan dit iedereen aanraden. Met een hond of kat op leeftijd. Je geeft met dit middel weer zoveel meer kwaliteit van leven aan je hond of poes.

Kim

Snelle levering en goede communicatie

Martje

Snelle levering zoals eerder gezegd. Te vroeg om te zien of het werkt maar we gaan het zien.

s.k. Dijkstra-Bregman

Snelle levering maar te vroeg om te melden dat het helpt