Prima service, ruime en gevarieerde keuze.

Vincent

Prima, vandaag voor 15:00 uur besteld de volgende dag netjes in huis. Tot nu toe geen problemen ondervonden, ook niet met orders die gegraveerd moesten worden. Dus top!

John Wobben

Wij zijn heel fijn geholpen.Wij hadden voor ons trouwen voor de 2 getuigen een ballpoint met inscriptie besteld.Door een misverstand kwamen er 2 vulpennen. Na een telefoontje kwamen gelijk 2... Wij zijn heel fijn geholpen.Wij hadden voor ons trouwen voor de 2 getuigen een ballpoint met inscriptie besteld.Door een misverstand kwamen er 2 vulpennen. Na een telefoontje kwamen gelijk 2 ballpennen met inscriptie. Keurig opgelost, prima service.

E. de Vries

Klantvriendelijk, snel, uitstekend!

Het bedrijf is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik heb er al 2x iets besteld en ben hier zeer tevreden over.

Sandro Bax

Erg goed en attent personeel. Ben heel snel geholpen en er was redelijk haast bij. Alles is super snel en correct geregeld.

Gratia De Meersman

De website is sober, maar duidelijk. Ik had graag een naam gegraveerd gehad op de pennen, maar dat bleek niet te gaan, een mevrouw heeft mij daar de volgende dag duidelijk over geinformeerd.

Goede ervaring,snelle service, duidelijke website.