Marcelle Uiterwijk

Je recommande

Annelies Kranenberg

Prima produkt

Meike

Goede eerste ervaring. Een accessoire voor mij nagels gekocht. Super snel verzonden en snel binnen gekregen

Ursula Eireiner

De bestelling snel afgerond.

Reactie Peach Beauty:

Goedemiddag Ursula,
bedankt voor je feedback, we zijn blij te horen dat de bestelling snel afgerond was.
Goedemiddag Ursula,
Je hebt ons echter een erg laag cijfer gegeven dus we willen vragen wat daar de reden van is. Als je problemen hebt met het product, vragen we je ons te mailen op info@peachbeauty.eu met je bestelnummer en wat het probleem is zodat we dit voor je kunnen oplossen.
We zien je mail graag tegemoet.
Groeten, Isabella - PeachBeauty

Marlies Terluin

Top, snelle levering en goede prijs

Chantal

Apparaat plus waxparels gekocht bij de Makro. Apparaat is traag maar eenmaal op temperatuur prima. De wax daarentegen is van dramatische kwaliteit. Of je het er dun, dik of ertussenin aanbrengt, de... Apparaat plus waxparels gekocht bij de Makro. Apparaat is traag maar eenmaal op temperatuur prima. De wax daarentegen is van dramatische kwaliteit. Of je het er dun, dik of ertussenin aanbrengt, de wax breekt bij het ontharen, waardoor je meer tijd verspilt aan pulken dan daadwerkelijk ontharen. Snel op zoek naar een ander merk!

Reactie Peach Beauty:

Beste Chantal,
Dank voor je bericht.
Wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop.
Kan je ons een mail sturen met je aankoopbewijs naar info@peachbeauty.eu?
Wij...
Beste Chantal,
Dank voor je bericht.
Wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop.
Kan je ons een mail sturen met je aankoopbewijs naar info@peachbeauty.eu?
Wij kijken graag met je mee en zorgen voor een passende oplossing.
Shrikant - Peach Beauty

Susana Martin Riveiro

Goed, snel

E.Z. Pronk

Jammer dat ze blijven vragen om reviews

Tessa van Delden

Snelle verzending en goed product!