Kees Jongeneel

Prettig contact. Goede en duidelijke afspraken.

πŸ‘πŸ˜Š

JW HANDLING

Bas is een prima vent die mijn problemen en vragen snel weet op te lossen op het gebied van onze PC's. Korte lijnen en altijd snel een reactie. Fijn bedrijf !!

πŸ‘πŸ˜Ž

Nick

Snel en goed geholpen na computer crash

Arjo Ravenstijn

Een snelle en correcte service, een vriendelijk woord, vlotte respons en duidelijke communicatie over de status van service-verzoek en de kosten.

πŸ™

Age Fluitman

Ik ben zeer tevreden, heb eerst het geheugen van mijn oude PC laten overzetten naar een gereviseerde PC een alles gaat uitstekend.
Het overzetten gingen goed en snel en de kosten vielen mee

Patricia Fotografeert.

Stress over kapotte computers en toebehoren is vreselijk!!! De PC dokter lost het op, op vertelt wat er op te lossen valt. Snel, Kundig, maar vooral ook met oog voor de klant. Iemand die echt de... Stress over kapotte computers en toebehoren is vreselijk!!! De PC dokter lost het op, op vertelt wat er op te lossen valt. Snel, Kundig, maar vooral ook met oog voor de klant. Iemand die echt de extra mile gaat. En die mensen zijn tegenwoordig zeldzaam......

😎

H. van Nunen

Gastvrij ontvangen, vriendelijk en netjes geholpen, en vlot mijn gerepareerde desktop weer terug.

😊

F. Nesvadba

Mijn desktop startte slecht op. De PC-dokter heeft het euvel naar volle tevredenheid hersteld. Geen frustraties meer bij het opstarten.

Scheidingsnetwerk

De PC Dokter heeft ons netjes geholpen met de reparatie van onze computer. Via de mail werden wij uitgebreid op de hoogte gehouden over de voortgang.

😎

Evelien