MARCEL Roeleveld

Prima surves

Bianca Weegels

Snelle levering, goed verpakt.

A.M. Kalkman

HW

Snelle levering van de producten

Willy Everwennink

Snelle en nette levering

Rushelien blancheville

Super

Gerda van der Veer

Prima service

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met onze service. Jammer om te vernemen dat je ons een zes geeft. Graag horen we wat wij kunnen verbeteren. Wij zien je graag... Dank voor je beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met onze service. Jammer om te vernemen dat je ons een zes geeft. Graag horen we wat wij kunnen verbeteren. Wij zien je graag terug bij een volgend feest!
Met feestelijke groet,
Partywinkel

Mandy Hermsen

Zondag besteld en pas donderdag binnen gekregen (net op tijd voor het versieren) Dit was het enige minpuntje maar voor de rest geheel tevreden

Reactie Partywinkel.nl:

Dank voor je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je het pakket niet op de gewenste datum hebt ontvangen. Zeker gezien wij het pakket op de gewenste datum hebben meegegeven. Helaas hebben de... Dank voor je beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat je het pakket niet op de gewenste datum hebt ontvangen. Zeker gezien wij het pakket op de gewenste datum hebben meegegeven. Helaas hebben de bezorgdiensten het momenteel erg druk. Wij zien je graag terug bij een volgend feest!
Met feestelijke groet,
Partywinkel

Danny Langenberg

Goede service snele levering

Sophie

Top kwaliteit, snelle levering!