Alleen maar lof voor deze webwinkel! Door een fout van de post.nl bezorger was mijn pakketje kwijt geraakt en Chopstore.nl heeft me meteen een nieuw product toegestuurd ter vervanging. Ontzettend... Alleen maar lof voor deze webwinkel! Door een fout van de post.nl bezorger was mijn pakketje kwijt geraakt en Chopstore.nl heeft me meteen een nieuw product toegestuurd ter vervanging. Ontzettend blij!

Fijne overzichtelijke site met duidelijke omschrijvingen, mooie producten en een fantastische klantenservice die zeer snel reageert

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Nee, ik ben helemaal tevreden

Ria Molenberg

Super assortiment. En snelle, nette behandeling van mijn bestelling. En snel bezorgt.

Mooi assortiment en goede kwaliteit

Vooral zo doorgaan

Lente

Fantastisch

Zeer mooie producten, geleverd in twee dagen en heel erg goede kwaliteit!

Doe zo voort!

Jesper

Goede kwaliteit, snelle levering

Nee

Jan uit Elst

Kregen mooie chops met een heel leuk sushi snoeppakket

De verrassing van het snoep. Nooit gezien

Nern

Elaine Jordan

Website is overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Snel ontvangst van me bestelling.

AS

Leuke en makkelijke site.
Mooie producten.
Eenvoudig bestellen en snel geleverd.

After sale service is top. Er waren twee foudralen niet geleverd. Binnen twee dagen alsnog in mijn brievenbus.

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Iets meer keus in chop stick rests.

Goede ervaring! Snelle levering! Uitstekend product.

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering. Kwaliteit van de afwerking van de eetstokjes valt wat tegen: zichtbare verschillen in kleur van de decoratie van stokjes van hetzelfde paar, voelbare verschillen in doorsnede... Zeer snelle levering. Kwaliteit van de afwerking van de eetstokjes valt wat tegen: zichtbare verschillen in kleur van de decoratie van stokjes van hetzelfde paar, voelbare verschillen in doorsnede tussen de schacht van de stokjes en de decoratie.

Overzichtelijke site, snelle levering.

Duurzaamheid en kwaliteit staat voorop.