Marcel Oude Wolbers

Overzichtelijk. Producten makkelijk te vinden.

Vlotte levering. Wel per ongeluk het verkeerde product gestuurd. Waar gewerkt wordt worden foutjes gemaakt. Zeer snelle en correctie van het verkeerd geleverde. Plezierige telefoniste.

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Zou niet weten hoe het beter moet

gerrit stokkel

Super snel geleverd en mooie pomp

Duidelijke site

Geweldig

Real quick

Ja zonder vragenlijst 5 sterren nu 4

Jan Wendrich p.a. fam De Blooy

Maanden geleden bij de pomp die ik graag wilde hebben maar uitverkocht was aangeklikt dat ik een mailtje wilde ontvangen zodra deze weer op voorraad was. En plots was dat mailtje er dan, erg fijn.

Bestellen ging erg eenvoudig en het drietal pompen kwam netjes ingepakt vlot naar het afleveradres. Ook zonder een account te hoeven aanmaken.

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Een stukje javascript op de bevestig button die voorkomt dat je per ongeluk 2x de button kan aanklikken en daardoor in 2 voud alles besteld. Ik moest om van 6 terug naar 3 pompen te gaan helemaal... Een stukje javascript op de bevestig button die voorkomt dat je per ongeluk 2x de button kan aanklikken en daardoor in 2 voud alles besteld. Ik moest om van 6 terug naar 3 pompen te gaan helemaal terug naar de pagina met de bewuste pomp om daar 3 in te vullen en wat voorzichtiger op de knop te klikken. Sorry, mijn muis begint oud te worden.

Ronald van Zwieten

Supper voordat ik bestelde heb ik contact gehad en uiteindelijk de pomp binnen 2 werkdagen geleverd

Goede klanten service

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Het verschil tussen leverbaar en op voorraad duidelijker vermelden

Rob Van der Wal

Vlot geholpen

goed cerpakt

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

om iets aftehalen mag de weg bewijzering wel even beter

Bart Stuiver

Duidelijke beschrijvingen en afbeeldingen

was helaas toch niet op voorraad, alternatief binnen 1 dag geregeld via mail en toch nog dezelfde dag verzonden

de tiptop tip

Peter zuiderent

Duidelijke communicatie. Snel geleverd.

Goede website, snelle levering

nee

Prettig

Goede communicatie en snel antwoord op de vraag wanneer een item dat in backorder was geleverd werd

Nope