Lastig te zeggen. De webshop werkt.

Snelle levering.

Super !

Duidelije website en de handzenders waren de volgnde dag netjes in huis inc bij alle handbedieningen een duidelijke beschrijving van de functie !

geen = gewoon goed

Gewoon goede ervaring

gelijk kunnen ruilen omdat ik achteraf niet het goede product had bestelt en een medewerker mij een ander adviseerde die het goed doet

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

ik zou voor mezelf geen verbeterpunt weten

Snelle levering, prima produkt.

Toegankelijke en duidelijke website, prima prijs voor bestelde produkt

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Voor de bestelling van een vervangende handzender had ik een aantal vragen die ik per mail gestuurd heb. Deze vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Vervolgens ging het bestelproces prima,... Voor de bestelling van een vervangende handzender had ik een aantal vragen die ik per mail gestuurd heb. Deze vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Vervolgens ging het bestelproces prima, binnen 2 werkdagen had ik de bestelling in huis.

Snelle en duidelijke reactie op vraag via mail.
Duidelijk bestelproces en snelle levering

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Producten vergelijken op de website is wat lastiger

Correct en makkelijke benadering

snelle afhandeling en levering met goede informatie over het verloop van het proces.

Mellegers

Snelle levering en goed produkt met duidelijke gebruiksaanwijzing.

Wordt direkt op de hoogte gehouden van status en levering van het bestelde produkt.

geen verbeterpunten.

Erik van Netten

Vraag ging over vervanging oude FAAC a.b.

Goed tel. support. Origineel niet te leveren, alternatief geboden met link naar dochterbedrijf. Bestelt en snel in huis.

Henri Schoenmakers

Zeer goed

Snelle reactie op product dat niet geheel voldeed. Probleem werd voortreffelijk opgelost. Goede communicatie. Duidelijke en informatieve website.

Marc van Duin

Snelle levering. Correct afgehandeld

makkelijk te bestellen. snel geleverd

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

de besteld artikelen werken niet zoals verwacht. Met name het verschil tussen vaste en rolling codes wordt niet goed uitgelegd en tot op heden heb ik de XS en de XT nog niet werkend gekregen.

Reactie Parts United Home Products:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Vervelend dat u de zenders nog niet werkend heeft gekregen. Staan uw zenders wel op apache4all.nl? Kunt u ons vertellen welke zenders u heeft, dan zoeken we het even voor u uit?
Groeten,
Parts United Home Products