Nico Groot

Hele fijne ervaring met dit bedrijf. Zal indien nodig de volgend keer zeker weer mijn aankoop doen bij deze webwinkel.

Wat een supersnelle levering. Goeie en duidelijke communicatie.

Nee, alles prima.

Snelle service, goed product

overzichtelijke webshop

Jan Baeten

Top service

Heel overzichtelijke web

Duidelijke site en gemakkelijke bestelprocedure

Gemakkelijke bestelprocedure

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Specificaties kogelpotten zijn niet al te helder, niet heel makkelijk om producten te vergelijken.

Mogelijkheid om zonder acount te bestellen, verder redelijk vlotte formulierafhandeling

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Goed tellen bij het verpakken ;-)

Zeer tevreden

goede service, snelle verzending

nvt

Sander Pieterson

Eerste keer dat ik hier bestel. De wielen die ik heb ontvangen zijn NIET degene die ik besteld heb. Op de foto staan andere wielen als dat ik daadwerkelijk gekregen heb. Bij een webshop is het... Eerste keer dat ik hier bestel. De wielen die ik heb ontvangen zijn NIET degene die ik besteld heb. Op de foto staan andere wielen als dat ik daadwerkelijk gekregen heb. Bij een webshop is het cruciaal dat elk verkocht item apart wordt gefotografeerd zodat de klant niet met iets opgezadeld wordt dat hij niet heeft besteld. Vervolgens kan je spullen wel retour zenden maar dat is voor eigen kosten.

Zie boven

Reactie Parts United Home Products:

Geachte heer Pieterson,
Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie gehad op onze e-mail om dit probleem op te lossen. Bij deze nogmaals onze reactie:
Wat vervelend dat u niet de juiste...
Geachte heer Pieterson,
Wat vervelend dat u niet de juiste wielen opgestuurd heeft gekregen. Excuus hiervoor!
Ik vrees dat er iets verkeerd is gegaan bij het toevoegen van het product, want ik zie inderdaad dat de bevestigingsplaat anders is dan op de foto's wordt aangegeven. Inmiddels hebben we de juiste afbeeldingen geüpload bij dit artikel. Uiteraard willen we uw probleem graag voor u oplossen, want dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Uiteraard zijn de kosten voor het retourneren niet voor uw rekening indien het een fout van onze kant betreft. In onze e-mail vindt u een pakbon die u in vieren kunt vouwen en op de retour doos kunt bevestigen. Dan hoeft u het pakketje enkel (binnen 3 dagen) bij een PostNL-punt af te geven.
Vervolgens: wat zijn uw wensen qua wieltjes? Ik wil u graag aan een passend wieltje helpen.

Dieker

Perfect niets op aan te merken

Snelle levering ik had De verkeerde wielen besteld maar dat werd snel opgelost

Géén

Gezochte produkt juist omschreven, levering als beloofd. Score 8

Technische beschrijving klopt, afbeelding juist. Score 9

nee

Prima.

Snelle levering, keurige prijs voor goed product.

Heeft u nog een tip voor deze webwinkel?

Niet die ik nu kan bedenken.