Wat vond u van de uitstraling van de website?
8.2/10
Wat vond u van het reserveringsproces?
Bent u goed geholpen door de klantenservice van Parkereneindhoven-airport.nl?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Ja

heel vriendelijke ontvangst bij afleveren auto, er stond iemand buiten te wachten die meteen alle papierwerk afhandelde.

toen ik m'n auto kwam afhalen was het erg druk, op zich geen probleem, maar het halletje is wat aan de kleine kant, mensen liepen elkaar zowel buiten als binnen voor de voeten en het gaf een... toen ik m'n auto kwam afhalen was het erg druk, op zich geen probleem, maar het halletje is wat aan de kleine kant, mensen liepen elkaar zowel buiten als binnen voor de voeten en het gaf een chaotische, gestresseerde indruk terwijl het eigenlijk niet zo hoefde te zijn. op de site duurde het wel even totdat ik de tekst begreep over het systeem (moet ik nu een shuttlebusje nemen? komen ze m'n auto terugbrengen? hoever is die stelplaats nu?) misschien een iets kortere en duidelijkere tekst neerzetten?

Alles prima geregeld.

Nee

Dichtbij vloegveld

Ja absoluut

Gewoon goed geregeld

Nee

Gert Reijerkerk

Waarschijnlijk wel.

Makkelijke reservering en goed in_/uitrijdsysteem. Prima te bereiken.

Goede bereikbaarheid. Prima systeem met in-/uitrijden. Reservering via internet uitstekend.

Makkelijke reservering en goed in_/uitrijdsysteem. Prima te bereiken.

Helaas is trottoir richting vertrekhal zeer ongelijk waardoor met de koffers moeilijk te rijden is.

- Dichtbij vliegveld
- Goedkoper
- Gemakkelijk
- Goede service

Vreugdenhil

Ja

Gemak van boeken en betalen. Afstand maar vliegveld.

Betere bewegwijzering vanaf vliegveld naar parkeerplaats?

Waarschijnlijk wel

dat er wel beter gelet word op de medeparkeerders hun auto normaal tussen de lijnen parkeren zodat een auto ernaast fatsoenlijk kan uitstappen of instappen

Ja.

prijs/kwaliteit verhouding