Ik heb een erg goede ervaring gehad, ondanks dat mijn situatie niet optimaal was, omdat ik aangereden was, ben ik toch uitstekend geholpen.

Ik ben hier bij Panopticum terecht gekomen via een vriend die ook letselschade heeft opgelopen. Na een korte introductie en vertellen wat er is gebeurt was heeft meneer Bilal het direct opgepakt en... Ik ben hier bij Panopticum terecht gekomen via een vriend die ook letselschade heeft opgelopen. Na een korte introductie en vertellen wat er is gebeurt was heeft meneer Bilal het direct opgepakt en alle stukken aan mij gevraagd wat hij nodig heeft om zijn zaak te starten. Hij heeft alles netje geïnformeerd wat allemaal is besproken met de tegenpartij. Nadat alles is afgerond hebben wij nog even gebeld om elkaar voor de laatste keer te spreken. Ik ben super blij met het resultaat.

Heel erg goed, ben super tevreden echt snel behandeld mijn zaak.

Ik ben erg te spreken over het eindresultaat en de bijbehorende service! Ook de betrokkenheid en sympathieke sfeer waardeer ik enorm!

Heeft me geholpen met een verkeersongeval.

Bilal heeft ons fantastisch bijgestaan.
Maakte duidelijke afspraken en kwam deze altijd na.
Hij is een professional die aan al onze verwachtingen voldeed.

Zeer professioneel en betrouwbaar na mijn ongevallen terecht gekomen bij Panopticum zeer hartelijk ontvangen en kon terecht met me vragen heb een intake gehad en werd zeer goed begleid in mijn... Zeer professioneel en betrouwbaar na mijn ongevallen terecht gekomen bij Panopticum zeer hartelijk ontvangen en kon terecht met me vragen heb een intake gehad en werd zeer goed begleid in mijn traject ik ben zeer tevreden met hulp van het Kantoor

Groetjes jamal