Gasterij de Schalm

Prima geregeld, alles volgens afspraak, snel contact, vriendelijk, dus helemaal happy ?

Denkt met de klant mee en komt met suggesties, toppy

Ed

Makkelijk, top en snel

C.H.

Slechte ervaring. Ontving direct na bestelling een mail dat de status 'verzonden' was en een dag later dat het niet op voorraad was. Daarna werd beloofd dat het binnen een week geleverd zou worden,... Slechte ervaring. Ontving direct na bestelling een mail dat de status 'verzonden' was en een dag later dat het niet op voorraad was. Daarna werd beloofd dat het binnen een week geleverd zou worden, maar ook dat bleek niet waar te zijn. Wacht nog steeds op levering of retourbedrag.

Niets

Van Schaik

Zeer positief, eerste keer een bestelling geplaatst, aangenaam verrast door service

Snelheid van leveren, bereikbaarheid, oplossingsgerichtheid, klantvriendelijkheid

Agnes van der Meer

Prettige ervaring met telefonische contacten. Helaas liet DHL mij in de steek door storing, maar door jullie werd een nieuwe order van een schildersezel geplaatst en die ontving ik keurig een dag... Prettige ervaring met telefonische contacten. Helaas liet DHL mij in de steek door storing, maar door jullie werd een nieuwe order van een schildersezel geplaatst en die ontving ik keurig een dag later, net op tijd.
Al met al goede ervaring met Paintersword

Vriendelijk, duidelijk, meedenkend en klachtoplossend

Vadim Rjannikov

Zeer goed service

Snelle levering. Goede kwaliteit!

Goede kwaliteit/prijs verhouding

Artikel goede kwaliteit en levering

Tania Sanspeur

Leveren de dag na de bestelling staat op jullie website.
Leveren de dag na de bestelling staat op jullie website.
De levering duurde 2.5 weken. Na contact is er het een en ander rechtgetrokken maar ik ben benieuwd hoelang ik nu op de nalevering zal moeten wachten. Ik had de verf nodig voor een les en heb het natuurlijk zonder verf moeten doen.

Het enige sterke punt momenteel was de prijs.

Babette

Wij hebben een schetsbord van hout gekocht. Het kwam helaas kapot aan. Wij kozen ervoor om het te plakken ipv terug te sturen. Ivm duurzaamheid en tijd. Dat is goed gelukt.

Het is een mooi bord. Het is snel geleverd. Verder niks bijzonders.

Hilde

Ales tip top in orde

Snel geleverd, degelijk verpakt.