Prijs / kwaliteitverhouding
Assortiment
Service

Top snelle levering

Leuke originele spullen en snelle levering

Melanie Sobotta

Very nice customer service!

Geweldige service

Bijzonder goede dienstverlening

Jolanda Mulder

Hele fijne webwinkel, mijn vragen zijn snel en duidelijk beantwoord incl meegestuurde voorbeeld foto . Daar door heb ik in 1 keer een perfect passende body protector kunnen aanschaffen. Als de... Hele fijne webwinkel, mijn vragen zijn snel en duidelijk beantwoord incl meegestuurde voorbeeld foto . Daar door heb ik in 1 keer een perfect passende body protector kunnen aanschaffen. Als de meisjes vanaf begin mei in dezelfde les gaan rijden koop ik hier zeker weer mijn body protector.

Snelle en professionele aanpak

Mijn allereerste mail werd niet beantwoord. Daarop bestelde ik, de bestelling werd vlot en keurig verpakt bezorgd. Ook kreeg ik voldoende informatie wanneer de bezorgdienst langs zou komen. Helaas... Mijn allereerste mail werd niet beantwoord. Daarop bestelde ik, de bestelling werd vlot en keurig verpakt bezorgd. Ook kreeg ik voldoende informatie wanneer de bezorgdienst langs zou komen. Helaas moest het pakje retour. Mijn tweede mail daarover werd zeer vlot beantwoord. Mijn geld werd ook zeer snel terugbetaald. Al met al grotendeels positieve ervaringen.