Mirjam

In de winkel krijg ik deskundige hulp bij het uitkiezen van een vulpen: de medewerker geeft goede tips naar aanleiding van het beschrijven van mijn ervaringen met mijn eerdere vulpen, ik ben blij... In de winkel krijg ik deskundige hulp bij het uitkiezen van een vulpen: de medewerker geeft goede tips naar aanleiding van het beschrijven van mijn ervaringen met mijn eerdere vulpen, ik ben blij met mijn keuze.

Wanneer ik er thuis achter kom dat mijn converter (navulbare vulling) van hetzelfde merk er niet in past, ga ik terug naar de winkel. Een medewerker puzzelt net zo lang met onderdelen tot hij de oorzaak achterhaalt en het voor me kan oplossen: ik ga naar buiten met de verbeterde pen.
Die gebruik ik nu al twee weken elke dag intensief en met plezier.

Hulde voor kunde en service!

PS: Dit is wel zo'n winkel waar je het beste vóór je naar binnen stapt kunt bepalen hoeveel geld je wilt uitgeven :-)

Jack Visser

Snelle afhandeling van de bestelling

P.C. Tromp

Correcte afhandeling van bestelde

W van der Ster

Produkten snel en correct geleverd.

Pim van Asten

Gewoon inkt van Graf von Faber-Castell besteld, keurig volgens alle meldingen geleverd..

Els Spin

Lekker snel!

Marijse Pel

Alles perfect geregeld

Raymond Beckers

Uitstekende service, kan er niks op aanmerken !!

Jan Beers

Uitstekende winkel, heel veel pennen, goed advies en ook nog eens een goede webshop! En gezellig in het centrum van Amsterdam.

dave cordesius

Heel erg goed,kundig