Oxxio

Karin

Ik heb nu het idee dat het verbruik per soort apparaat nu fictief is, en het getal onder sluipverbruik is wel heel erg hoog, dat lijkt niet te kloppen.

Ebe Wiering

Ik noemt vergelijking site inschakelen om oxxio haar werd te laten uitvoeren

Erik

Net als andere grote leveranciers gaat Oxxio ook geld vragen voor teruglevering van zonnepanelen. Schandalig aangezien het moederbedrijf van Oxxio hier de halve polder heeft vol gezet met windmolens... Net als andere grote leveranciers gaat Oxxio ook geld vragen voor teruglevering van zonnepanelen. Schandalig aangezien het moederbedrijf van Oxxio hier de halve polder heeft vol gezet met windmolens die een veelvoud opleveren van mijn paar zonnepanelen. Als die teruglevering een probleem is hadden ze maar een paar minder windmolens moeten neerzetten. Maar mijn paar panelen zouden teveel geld kosten. Lekker graaien bij klanten. Ik ga zeker opzoek naar een leverancier die dit niet doet, al zal dat helaas moeilijk worden.

Niesje

Zeer tevreden na de overstap vattenfall -> oxxio tot op heden.

Sophia

Oxxio is erg duidelijk in het rapporteren via de app. In de app is alles duidelijk te zien, je ziet je maandelijks rapport.

GerardN

Vanuit Oxxio zou er meer druk op de netbeheer gegeven moeten worden om de meters slim te maken.