Je aankoop wordt beschermd

8.5/10

Helaas bestelling nog steeds niet ontvangen

Prima, levering en product conform afspraak geleverd.

Patricia wisgerhof Hartemink

De ene dag besteld en de volgende dag in huis.

Kaatje

Na een klacht over een kapotte hanger werd direct een nieuwe gestuurd . netjes !

garantie

Reactie Ovhanger.nl:

Bedankt voor uw positieve reactie! Wij hopen u in de toekomst nog vaak te kunnen ontvangen in een van onze webshops.

Met vriendelijke groeten,

OV-Hanger Support

Na een vlotte levering, volgende een zeer teleurstellende ervaring! Op een garantie klacht, die ik via email verstuurde,ontving ik geen enkele reactie!!!

Duidelijke website, prijs van het bestelde artikel was scherp.

Reactie Ovhanger.nl:

Beste Gerrit,

Wij vinden het erg jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wij hebben net even gezocht maar kunnen geen email van u in ons systeem vinden, Zou u misschien nogmaals de email willen sturen met uw klacht zodat wij deze in behandeling kunnen nemen? U kunt u mail dan het beste sturen naar info@ovshop.nl.

Wij willen echt graag het probleem voor u oplossen omdat u mening erg belangrijk voor u is en wij het zeer betreuren dat u deze slechte ervaring heeft gehad.

Wij hopen snel van u te horen zodat wij u klacht op een goede manier kunnen behandelen.

Met vriendelijke groeten,

OV-Hanger Support

Duidelijke site

Makkelijk kan je bestellen geen problemen.

Misschien dat de sites op de prijzen kunnen lettem omdat de producten het zelfde zijn

Heel speciale producten en goed en goedkoop. Blij dat ik ze gevonden heb. Zeer snelle afhandeling

Snel