8.3/10
8.3/10

Ik heb een OV hoesje besteld in het zwart die kwam de volgende dag aan alleen beschadigd. Ik heb direct gemaild en ook vrijwel direct antwoord gekregen. Er werd gelijk een nieuwe opgestuurd en ik...

Goede klantenservice
Leuke producten
Duidelijke website
Snelle verzending

JP

Reactie gericht aan JP op de feedback van Ovhanger.nl geplaatst op 11-01-2019 : In eerste instantie heb ik een negatieve feedback verstuurd, maar deze moet ik corrigeren. Ik heb de bestelling niet...

Lost problemen bij niet levering probleemloos op. Volop 5-sterren service.

Reactie Ovhanger.nl:

Beste JP, Hartelijke dank voor uw positieve reactie. We zijn blij dat u de bestelling in orde heeft ontvangen!

OV Hanger - Support -
Mike

Zeer snelle levering, en goedkoop product

Overzichtelijke website, zeer schappelijke prijzen, géén verzendkosten, uiterst snelle levering - zeer goede ervaring dus!

Zie boven: Overzichtelijke website, zeer schappelijke prijzen, géén verzendkosten, uiterst snelle levering

Hartelijke dank voor uw positieve reactie! - Mike

JP

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Reactie Ovhanger.nl:

Uw bestelling is op 24 december in onze webwinkel in goede orde ontvangen en is op 27 december aan u opgestuurd.
Na een klacht hierover is door ons op 7 januari opnieuw een OV-hoes transparant aan u toegestuurd. Heeft u die wel ontvangen?

JP

In eerste instantie heb ik een negatieve feedback verstuurd, maar deze moet ik corrigeren. Ik heb de bestelling niet ontvangen, omdat deze verloren is gegaan bij Post.nl. Ik heb de bestelling...

Goede afhandeling ondanks fouten bij Post.NL

R. RUST

Mijn ervaring is dat je veel keuze hebt en dat het overzichtelijk is .
Je wordt duidelijk verteld wat voor product je nodig hebt .

Je hebt veel keuzes
Het is overzichtelijk .
Je bestelling wordt op tijd geleverd.

Wat producten ben ik heel tevreden

Bestellen worden snel verwerkt heel goed

Beste Johnny,

Vervelend om te horen dat u niet 100% tevreden bent over de afhandeling van w bestelling.
Kunt u aangeven welk product u niet heeft ontvangen, dan zullen wij die z.s.m. nasturen.

Jeremy
OVhanger Support

Prima. Snelle levering.

Snelle levering conform bestelling.