8.2/10

Reactie Ovhanger.nl:

Super bedankt voor uw reactie!
Mike - Team Support

Prima... En een zeer snelle levering!!

Reactie Ovhanger.nl:

Bedankt voor uw positieve reactie.

Anitra

Prima produkt geleverd en snel. De volgende dag al op de deurmat. Heel professioneel!

Snelle en goede levering en geen verzendkosten! Prima! Nee

Reactie Ovhanger.nl:

Hartelijke dank voor uitstekende reactie!

Eline

Super

Uitgebreid assortiment en fijn alles zonder verzendkosten

Reactie Ovhanger.nl:

Super bedankt voor uw reactie!
Mike - Team Support

Ik heb een OV hoesje besteld in het zwart die kwam de volgende dag aan alleen beschadigd. Ik heb direct gemaild en ook vrijwel direct antwoord gekregen. Er werd gelijk een nieuwe opgestuurd en ik... Ik heb een OV hoesje besteld in het zwart die kwam de volgende dag aan alleen beschadigd. Ik heb direct gemaild en ook vrijwel direct antwoord gekregen. Er werd gelijk een nieuwe opgestuurd en ik mocht de andere retourneren. Hele goede service! Ik ben zeer tevreden

Goede klantenservice
Leuke producten
Duidelijke website
Snelle verzending

Reactie Ovhanger.nl:

Fijn dat uw positief bent over onze service en bedankt voor uw reactie!!

JP

Reactie gericht aan JP op de feedback van Ovhanger.nl geplaatst op 11-01-2019 : In eerste instantie heb ik een negatieve feedback verstuurd, maar deze moet ik corrigeren. Ik heb de bestelling niet... Reactie gericht aan JP op de feedback van Ovhanger.nl geplaatst op 11-01-2019 : In eerste instantie heb ik een negatieve feedback verstuurd, maar deze moet ik corrigeren. Ik heb de bestelling niet ontvangen, omdat deze schijnbaar verloren is gegaan bij Post.nl. Ik heb de bestelling opnieuw ontvangen in zeer goede orde. De schuld ligt dus achteraf bij Post.nl en niet bij deze firma.

Lost problemen bij niet levering probleemloos op. Volop 5-sterren service.

Reactie Ovhanger.nl:

Beste JP, Hartelijke dank voor uw positieve reactie. We zijn blij dat u de bestelling in orde heeft ontvangen!
OV Hanger - Support -
Mike

Zeer snelle levering, en goedkoop product

Overzichtelijke website, zeer schappelijke prijzen, géén verzendkosten, uiterst snelle levering - zeer goede ervaring dus!

Zie boven: Overzichtelijke website, zeer schappelijke prijzen, géén verzendkosten, uiterst snelle levering

Hartelijke dank voor uw positieve reactie! - Mike

JP

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Reactie Ovhanger.nl:

Uw bestelling is op 24 december in onze webwinkel in goede orde ontvangen en is op 27 december aan u opgestuurd.
Na een klacht hierover is door ons op 7 januari opnieuw een OV-hoes transparant aan u toegestuurd. Heeft u die wel ontvangen?