Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Uitstekende service, komen afspraken na en zijn flexibel om ter plekke aanpassingen te realiseren op de feitelijke situatie

Komen afspraken na en zijn flexibel in aanpassingen op de lokale situatie en uitermate vriendelijke monteur

prima houden zo

F Lenting

We hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf

goeie service en communicatie

Goed makkelijk soepel service gericht

Snelheid en recactie tijd

Sabine

Wij zijn enorm tevreden over OveralDouchen.nl! Wij hadden een vrij adhoc aanvraag voor een mobiele douchecabine. Binnen een week was de cabine geplaatst. Communicatie verliep vanaf het begin heel... Wij zijn enorm tevreden over OveralDouchen.nl! Wij hadden een vrij adhoc aanvraag voor een mobiele douchecabine. Binnen een week was de cabine geplaatst. Communicatie verliep vanaf het begin heel soepel, de medewerkers zijn heel vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Mochten wij ooit nog een douchecabine nodig hebben dan doen wij dit zeker weer via OveralDouchen.nl. Topbedrijf!

Communicatie is heel erg goed. Wij hadden per mail contact met Jeremy. Jeremy is heel erg klantgericht, supervriendelijk en reageerde heel snel op onze e-mails. Ook vroeg hij regelmatig naar de... Communicatie is heel erg goed. Wij hadden per mail contact met Jeremy. Jeremy is heel erg klantgericht, supervriendelijk en reageerde heel snel op onze e-mails. Ook vroeg hij regelmatig naar de status van onze badkamerverbouwing. Service Plus! Ook alle dank aan de monteur (ik ben zijn naam even kwijt, sorry!). Heel vriendelijk, duidelijk uitleg over de aansluiting en het gebruik van de cabine en snelle plaatsing en demontering.

Nee.

Kishan Bahorie

Enorm goed. Alles gaat via de mail, echter je kan ze ook bellen en nemen alle tijd voor je en jou persoonlijke situatie.

Als je een afspraak maakt, komen ze deze netjes na. De cabine...

Als je een afspraak maakt, komen ze deze netjes na. De cabine word netjes geplaatst en je krijgt en goeie duidelijke instructie bij. Alles word getest en je kan er goed gebruik van maken.

Ik zelf ben iets groter, echter pas ik ook in de cabine (heb niet echt veel ruimte in de cabine over, maar kan toch “thuis” douchen).

De verbouwing liep bij ons iets uit, waardoor de cabine een weekje langer moest blijven staan. Dit was echter geen probleem en de ophaaldatum werd eenvoudig verzet.

Is er dan helemaal geen min punt? Nou er is een klein puntje (niet echt een min punt, maar eerder iets van jammer), je kan de bezorg & afhaal tijdstip niet afspreken. Je word ingepland en moet maar zorgen dat je er bent. Als je kinderen naar / van school moet brengen / halen past dit niet in hun tijdschema, waardoor je voor 2x 20 minuten op een hele dag iemand moet regelen ?.
Zoals ik al zei, geen min punt, eerder een puntje van jammer.

Verder alleen maar positieve ervaringen en ik zou het iedereen aanraden.
Ik hoop niet dat ik weer de badkamer ga verbouwen, maar anders zou ik zo weer een cabine huren bij OveralDouchen.nl.

Komen afspraken na.
Bezorging / Afhalen is ideaal
Alles word getest / werkend / “waterdicht” opgeleverd (je hebt er geen omkijken naar)
Service & Communicatie is subliem!

Je kan geen bezorg- / afhaaltijd doorgeven (blok van 08:00 tot 11:00 & 11:00 tot 15:00 is niet handig als je ook kinderen moet halen / brengen).

Jan

Top altijd vriendeloijk

Jan Ruhe

Helder, duidelijk in de afspraken en de info. Goede service en stipt

stipt en vriendelijk

nee

Prettige samenwerking, denken mee en leveren maatwerk.

Zeer oplossingsgericht.

Piet Bervoets

Mijn ervaringen met OveralDouchen zijn buitengewoon positief.

- In het traject van offerteaanvraag worden concrete gemakkelijk te beantwoorden vragen (over situering, aan- en afvoer e.d.) gesteld
- Na het beantwoorden van de vragen kwam per omgaande de...
- Na het beantwoorden van de vragen kwam per omgaande de bevestiging van de opdracht
- De tijdstippen van levering en ophalen werden tijdig gemeld en conform nagekomen
- Het installeren en demonteren van de douchecabine verliep zonder probleem en was snel gerealiseerd.
- De medewerker, die de installatie en het demonteren heeft uitgevoerd, heeft uitstekende contactuele vaardigheden.
- Na een week de douchecabine gebruikt te hebben, ontving ik per mail de vraag of het gebruik van de douchecabine naar wens was. Dit heb ik als goede zorg ervaren.

Ik zou onder aan de mails niet vermelden "Wij kunnen geen rekening houden met voorkeurstijdstippen".

Het bedrijf is prettig in de omgang, sluiten alles netjes aan. Extra huren was geen enkel probleem. Wij hebben 10 weken heerlijk kunnen douchen. Ik zou hier zeker nog eens gebruik van maken.

Flexibel, netjes, goed georganiseerd