Hoe klantvriendelijk was het personeel?
Wat vond u van de locatie?
Heeft u in alle veiligheid kunnen spelen?
Hoe heeft u de activiteit(en) ervaren?
Wat vond u van de prijs kwaliteitsverhouding?
Funfactor
9.8/10

Paintballen met collega's. Het was een leuke avond.

Van tevoren werd aangegeven dat er vaak tips bij komen dat de schotten/schuttingen laag zijn . Dat klopt, maar je blijft daardoor juist de actie houden. Wanneer je alles hoog zou maken, heb je... Van tevoren werd aangegeven dat er vaak tips bij komen dat de schotten/schuttingen laag zijn . Dat klopt, maar je blijft daardoor juist de actie houden. Wanneer je alles hoog zou maken, heb je dalijk heel de tijd groepjes die blijven hangen achter die schotten. Ik vond dat juist wel goed dat ze laag zijn.

Misschien 2 stukken ( aan beide kanten 1 ) die hoog zijn of groot zijn als n soort centraal punt. Maar ik zeg eerlijk, dat je het beter kan inschatten wanneer er meer mensen zijn en beter weer is. Nu waren we met 12 man....

En misschien ipv iedere week , voorlopig 1 x per 14 dagen een skirm organiseren, dan wordt het missch wat drukker. Hier zaten jullie zelf ook nog over te dubben begreep ik.

Dorpje is leuk. We hadden ondanks heel de dag regen het toch naar ons zin gehad. Komen binnenkort terug als t mooi weer is

Lees bovenaan

shudueny

Was beter dan we verwacht hadden en super gezellig bij aankomst tot het einde Was super

Niks verbeteren jullie zijn super houden zo

martijn

Leuke dag met gezellige eigenaar en personeel. kleine opkomst, maar eerlijk uitgelegd door eigenaar. Kom zeker terug zodra er een paar zaken zijn verbeterd zoals facebook activiteiten en facebook... Leuke dag met gezellige eigenaar en personeel. kleine opkomst, maar eerlijk uitgelegd door eigenaar. Kom zeker terug zodra er een paar zaken zijn verbeterd zoals facebook activiteiten en facebook events voor skirms

breid je speelveld uit. dorp, woodland, is er al, trek dit door, met mooie open stukken op je nieuwe grond...bunkers, zandzakken, loopgraven,...een fort... ga youtube langs voor airsoft locatie ideeen

Dikketjedap

Lekker gezellig

Kipgril installeren!

manon donkersloot

Paintballen

Wesley grimijzer

Goed! alleen wel wat jammer dat er wat weinig obstakels zijn in het bos.
daarnaast is het dorpje aan de rand van het speelveld super!! ik raad ook aan om dat wat meer over het veld te hebben.

zoals ik al zei, wat meer obstakels in het veld en in het bos

Wesley van lier

Het was een leuk spel waar de regels goed zijn uitgelegd en het speelveld groot en veilig was je kon jezelf overal verstoppen