Hoe voldoet uw traplift aan de verwachtingen
Wat vond u van de snelheid van levering
Bent u te spreken over de klantvriendelijkheid van onze verkopers
Bent u tevreden over de vakkundigheid van onze monteurs
Wat vindt u van het gebruiksgemak van onze traplift

Erg vriendelijk en gemakkelijk

kan wat sneller omhoog & omlaag

Goed verhaal, snelle goede service

ik heb geen onderhoudscontract, vind het ook behoorlijk kostbaar voor een nieuwe dure lift

Otolift was de enige die meteen een offerte gaf met de prijs. Geen van de andere deed dit.

Uw presentatie en verkoop methode zijn perfect. Ook het plaatsen en de service waren prima.

Zowel de "opmeter" als de "installeerders" waren vaklui en vooral netjes. Rommel werd netjes opgeruimd!

Het was geweldig!

A.H. van Eijk

Levering onderdelen met zorg behandeld. Plaatsing monteur erg prettig. Heel ervaren dat zag je aan de handelingen. Vriendelijke man.

Geen verbeterpunten.

Lia van Buren

Vriendelijk en adequate uitleg en de plaatsing van de lift is zorgvuldig en netjes gedaan. Plezierige mensen.

Zeer goed

Vooral doorgaan zo.

Kan niet beter

Nee

Tot nu toe ons ervaring met otolift is professioneel en correct

nee, het is 100% goed

Al in de straat.

Weet het nog niet. Rubber rollen geven af.

Reactie Otolift Trapliften:

Beste meneer of mevrouw,
Beste meneer of mevrouw,
Bedankt voor uw review. Tijdens het op en neer bewegen van de stoel, kunnen de rollers een combinatie van stof en vet achterlaten op de rail. Dat kan eruitzien als zwarte strepen. U kunt de rail gemakkelijk schoonmaken met een schone, droge doek en glasreiniger. De tandheugel aan de achterzijde van de rail maakt u het best schoon met een nylon borstel.
Meer informatie over het schoonhouden van uw traplift vindt u op onze website: https://www.otolift.nl/nazorg/traplift-schoonmaken/.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Het Serviceteam van Otolift