Dennis van der Haven

Goed bedrijf, vriendelijke verkoper.
Ze kwamen zelf de velgen bezorgen, helemaal top!

Rob Verschuren

Mijn ervaring met orginele-velgen.com is echt heel goed, snelle en duidelijke prijsopgave. Aantrekkelijke prijzen en uitstekende service plus één jaar garantie. Ik kan het iedereen aanbevelen. Mijn ervaring met orginele-velgen.com is echt heel goed, snelle en duidelijke prijsopgave. Aantrekkelijke prijzen en uitstekende service plus één jaar garantie. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Ik was op zoek naar lichtmetalen velgen voor onze Ford Fiësta. Deze worden op veel plaatsen aangeboden al dan niet inclusief banden. Maar mijn voorkeur ging uit naar een bepaald soort allseasonbanden en nieuwe originele velgen. Na wat zoekwerk en vergelijken kan ik uit bij orginele-velgen.com. De velgen zijn de orginele Ford velgen, nieuw uit de doos. Ik had via Whatsapp prijzen en mogelijkheden opgevraagd, die kreeg ik al snel toegezonden.
Die prijzen waren heel aantrekkelijk en duidelijk omschreven. Ondertussen had ik wat speurwerk gedaan naar het bedrijf en dat gaf mij voldoende zekerheid om daarmee in ze te gaan. Ik liet weten dat ik 3 dagen later wilde langskomen om de velgen met banden te laten omzetten op mijn auto. Dat was geen probleem, ik werd gevraagd om 50 euro vooruit te betalen, wat ik zeker redelijk vind. Een dag later werd mijn betaling bevestigd en even later kreeg ik foto's van de velgen en de banden.
Dat vond ik wel plezierig en vertrouwen wekkend. Toen ik bij het bedrijf aankwam kreeg ik koffie en een uitleg over de corona maatregelen, de montage, de proefrit en de gang van zaken. Een half uur later waren de velgen onder de auto gemonteerd en werd ik uitgenodigd voor een proefrit.
Die verliep prima, daarna werden de wielen nogmaals nagetrokken met een momentsleutel. We gingen naar binnen voor de betaling en daarna hebben we samen de oude velgen in de auto gezet en kon ik terug naar Eindhoven.
Met een heel tevreden gevoel over het verloop en de garantie dat mocht er iets zijn ik daar altijd op kon terugvallen. Klantvriendelijkheid ten top. Duim omhoog.

Bisai

Velgen besteld en de chauffeur was ruimschoots op tijd bij mij thuis. Prima service en de velgen waren in zeer goede staat. Zeker een aanrader voor eenieder die originele velgen zoekt. Prima... Velgen besteld en de chauffeur was ruimschoots op tijd bij mij thuis. Prima service en de velgen waren in zeer goede staat. Zeker een aanrader voor eenieder die originele velgen zoekt. Prima dienstverlening.

Greg

Velgen besteld vanuit belgië, 5 dagen later geleverd door vriendelijke mens.

Jelle

Goede prijs velgen en op verzoek de Nieuwe banden erop die ik wilde. Nette service, alles uitgelegd, proefrit gemaakt en nagecheckt voor vertrek. Ook oude banden helpen inladen. Nette man ook. Niets... Goede prijs velgen en op verzoek de Nieuwe banden erop die ik wilde. Nette service, alles uitgelegd, proefrit gemaakt en nagecheckt voor vertrek. Ook oude banden helpen inladen. Nette man ook. Niets op aan te merken en meer dan de verre rit vanuit zuid-holland waard.

Theo Brandt

Ik kwam mijn nieuwe velgen laten monteren, de oude banden zouden overgezet worden, ik had niet gezien dat de maat niet klopte, René monteerde zonder dat ik 1 cent moest bijbetalen, 4 hele knappe... Ik kwam mijn nieuwe velgen laten monteren, de oude banden zouden overgezet worden, ik had niet gezien dat de maat niet klopte, René monteerde zonder dat ik 1 cent moest bijbetalen, 4 hele knappe gebruikte banden !! Top service!

Kees de Bruijn

Een set opel velgen gekocht via internet. Direct respons op de mail. Alles goed geregeld en afgesproken. Alles klopte. Levering netjes op tijd. Een degelijk en goed bedrijf waar nog service wordt... Een set opel velgen gekocht via internet. Direct respons op de mail. Alles goed geregeld en afgesproken. Alles klopte. Levering netjes op tijd. Een degelijk en goed bedrijf waar nog service wordt geboden.

Theo Toenink

Prima prijs, Prima service, snel en correct contact. Afspraken maken gaat prima en ze worden nagekomen.

Kees De bruijn

Alles goed en snel geregeld. Perfecte service ?

Math De molmoncourt

Prima geregeld