Débra

Talrijke keuze op de website. Zeer duidelijk ook! Alles verliep heel vlot!

Cynthia

Prettige communicatie en mooie producten. Voor de tweede keer besteld

Suzan

Goede service snelle afhandeling

MRK

Perfect zoals verwacht

Evelyn

Fantastisch mooie oorbellen, klein en fijn, ideaal om ook in de zorg te dragen. En subtiel op te vallen met een kleurtje als je je een uniform moet dragen :)

Anoek

Super goede en vriendelijke service.
Al vele malen besteld en altijd super tevreden.
Ook altijd met zorg ingepakt.
Doe zo verder Karen ! ;)

Jacqueline

Ik moet bekennen dat ik iets andere verwachtingen had bij handgemaakte sieraden. Het komt nogal over als plug & play. Ik was teleurgesteld dat het een kwestie is van losse onderdelen op elkaar... Ik moet bekennen dat ik iets andere verwachtingen had bij handgemaakte sieraden. Het komt nogal over als plug & play. Ik was teleurgesteld dat het een kwestie is van losse onderdelen op elkaar schuiven die nog steeds als losse onderdelen het eindresultaat vormen. Desalniettemin vind ik de oorbellen wel mooi, maar bij handgemaakt heb ik wel mijn twijfels.

Reactie Orecchini:

Beste,
eerst en vooral bedankt voor je aankoop en review.
Beste,
eerst en vooral bedankt voor je aankoop en review.
Ik geef eerlijk toe dat de mix en match collectie minder handwerk vraagt dan andere ontwerpen op mijn webshop. Dat het losse onderdelen zijn, is net het concept. Zo kan je alles met alles combineren! Desalniettemin zijn ze wel handgemaakt... Het voornaamste lijkt me dat je tevreden bent met de oorbellen.
Liefs
Karen

Kristel Deca

Vlotte site, goede communicatie, snelle levering en mooie materialen.

Caudron evy

Top service 🥰

Karen

Leuke oorbellen die verzorgd geleverd worden